SERVICE AIR CONDITION, ΣΕΡΒΙΣ air condition άμεσα

SERVICE AIR CONDITION: Αν επιθυμείτε service αιρκοντίσιον ή σέρβις αιρκοντίσιον 2130905855 για τιμή κόστος εργασίας και ραντεβού άμεσα.

SERVICE AIR CONDITION, ΣΕΡΒΙΣ air condition άμεσα

Σέρβις air condition, επισκευή και συντήρηση

Καταρχήν δεν μπορούμε να μην τονίσουμε αρκετά πόσο σημαντική και επείγουσα είναι η τακτική συντήρηση και επισκευή των συστημάτων aircondition. Η ομάδα των ειδικευμένων τεχνικών μας σέρβις air condition εστιάζουν στη συντήρηση των μονάδων κλιματισμού με τεράστια εμπειρία. Έτσι μπορούν να καταλάβουν κατά πόσο μία συγκεκριμένη μονάδα χρειάζεται αλλαγή κάποιων ανταλλακτικών επεκτείνοντας έτσι τη διάρκεια ζωής της συσκευής σας.

Πράγματι δεν υπάρχουν «αλλά» και «εάν». Είναι σίγουρο. Η διάρκεια ζωής ενός αιρκοντίσιον στο οποίο γίνεται τακτικό σέρβις και συντήρηση ξεπερνάει κατά πολύ τη διάρκεια ζωής μονάδων που δεν έχουν προσεχθεί καθόλου.

Μπορούμε να σας πούμε πως ακόμη και σήμερα επισκευάζουμε και συντηρούμε μονάδες τις οποίες είχαμε εγκαταστήσει δέκα χρόνια πριν. Αυτές οι μονάδες λειτουργούν τόσο καλά όσο τη μέρα που πρωτομπήκανε. Αντιθέτως, έχουμε δει μονάδες του ίδιου κατασκευαστή να χρειάζονται αντικατάσταση μετά από μόνο τρία χρόνια λόγω της έλλειψης τακτικής συντήρησης. Ο καλά συντηρημένος εξοπλισμός air condition συνεχίζει να λειτουργεί και να αποδίδει τέλεια και να μειώνει και το κόστος στον λογαριασμό του ρεύματος.

Η εταιρεία μας που εξειδικεύεται σε ολόκληρη την επικράτεια παρέχει εγγυήσεις σε κάθε έργο που αναλαμβάνουμε. Το προσωπικό μας έχει εκπαιδευτεί και πιστοποιηθεί για την επισκευή των κλιματιστικών των μεγαλύτερων κατασκευαστών καθώς και διαθέτει χρόνια εμπειρίας και προϋπηρεσίας.

Πώς θα ξέρω πως το aircondition χρειάζεται σέρβις;

Service aircondition

Υπάρχουν πολλά σημάδια που σας δείχνουν πως έχετε καθυστερήσει το service air condition. Καλό θα είναι, μόλις εμφανιστούν αυτά τα σημάδια, να μας καλέσετε άμεσα για να κάνουμε διάγνωση του προβλήματος και να το επιλύσουμε. Κάποια από τα πιο ξεκάθαρα σημάδια είναι τα ακόλουθα:

  1. Δεν ψύχει ή ζεσταίνει αποτελεσματικά ή ο αέρας που βγάζει είναι περιορισμένος ή λιγότερος.
  2. Κακές οσμές και μυρωδιές που βγαίνουν από την μονάδα σας.

Αν οποιοδήποτε από τα παραπάνω σημάδια εμφανίζονται, είναι πολύ σημαντικό να κάνετε service air condition όσο πιο γρήγορα γίνεται. Κατά τη διάρκεια που συμβαίνει αυτό, η συσκευή σας είναι που κινδυνεύει περισσότερο να χαλάσει. Σύμφωνα με την εμπειρία μας, η πλειοψηφία των ακριβών επισκευών σε aircondition γίνεται σε συστήματα που δεν έχουν υποστεί τακτική συντήρηση ή επισκευή.

Γνωρίζουμε πολύ καλά πως η αγορά και η εγκατάσταση ενός συστήματος αιρκοντίσιον αποτελεί μία μεγάλη επένδυση για τον καθένα. Επομένως, φυσικό είναι να θέλετε να προστατεύσετε και να ασφαλίσετε την επένδυσή σας τόσο προεκτείνοντας τη ζωή του συστήματός σας αλλά και διασφαλίζοντας πως θα συνεχίσει να λειτουργεί αποδοτικά και οικονομικά.

Σε πόσο χρόνο θα έρθετε;

Καταλαβαίνοντας όλα τα παραπάνω, δεσμευόμαστε να έρθουμε όσο πιο γρήγορα γίνεται είτε στο χώρο κατοικίας σας είτε στην εταιρεία σας σας ή οπουδήποτε αλλού έχει παρουσιαστεί ανάγκη. Το τεχνικό μας προσωπικό εργάζεται αθόρυβα, με διακριτικότητα και γρήγορα αφήνοντας, μετά το πέρας των εργασιών, τον χώρο σας και το κλιματιστικό σας πεντακάθαρα ώστε να μπορέσετε να επιστρέψετε στη φυσιολογική λειτουργία.

Οι μηχανικοί μας πραγματοποιούν επίσης και μία πλήρη εκτίμηση των μονάδων σας κατά την πραγματοποίηση μίας επισκευής. Σχολαστικά εξετάζουν τόσο τις εσωτερικές όσο και τις εξωτερικές μονάδες για να διαπιστώσουν αν χρειάζονται καθαρισμό εσωτερικά και εξωτερικά. Ελέγχουν επίσης αν λειτουργούν εντός των σωστών παραμέτρων και αν κάποια μονάδα χρειάζεται σύντομα επισκευή. Έτσι, γλυτώνετε χρήματα και χρόνο και το σύστημα αιρκοντίσιον σας λειτουργεί πάντα όπως πρέπει.

Τι μπορεί να προκαλέσει ένα ελαττωματικό αιρκοντίσιον;

Ένα αιρκοντίσιον που δυσλειτουργεί και χρειάζεται σέρβις μπορεί να προκαλέσει τα παρακάτω:

  1. Μειωμένη απόδοση: η μονάδα σας δεν ζεσταίνει ή ψύχει τον χώρο σας όπως πριν με αποτέλεσμα να λειτουργεί περισσότερες ώρες.
  2. Μεγαλύτερη κατανάλωση ενέργειας: επακόλουθο του παραπάνω είναι το αιρκοντίσιον σας να καταναλώνει περισσότερο ρεύμα και ενέργεια και να ξοδεύετε περισσότερα χρήματα στον λογαριασμό.
  3. Προβλήματα υγείας: ένα αιρκοντίσιον που χρειάζεται επισκευή αποτελεί πηγή μικροβίων τα οποία διανέμονται στην ατμόσφαιρα και στον χώρο σας δημιουργώντας αναπνευστικά προβλήματα.

Πόσο συχνά πρέπει να γίνεται συντήρηση;

Χρειάζεστε συντήρηση και δεν μπορείτε να αποφασίσετε;

Θεωρούμε απόλυτα κατανοητό να αφιερώνετε αρκετό χρόνο και σκέψη στην απόφαση επιλογής της κατάλληλης εταιρείας για το service aircondition. Όλοι μας έχουμε έρθει αντιμέτωποι με κακούς και αναξιόπιστους τεχνίτες που προκάλεσαν μεγαλύτερη ζημιά από ό,τι υπήρχε πριν.

Αντίθετα με τα παραπάνω υποσχόμαστε πως κάτι τέτοιο δεν έχει συμβεί ποτέ στα χιλιάδες έργα επισκευής και συντήρησης που έχουμε αναλάβει. Μια απλή ανάγνωση των κριτικών που θα βρείτε στην ιστοσελίδα μας αλλά και στα reviews της Google και τα οποία έχουν αφήσει ευχαριστημένοι πελάτες μας.

Επιπλέον, καλύπτουμε ένα μεγάλο φάσμα επισκευών και σέρβις αιρκοντίσιον καθώς οι τεχνικοί μας είναι εκπαιδευμένοι και ειδικευμένοι στα κλιματιστικά όλων των μεγάλων κατασκευαστών. Μοναδικός τους σκοπός είναι η δική σας εξυπηρέτηση, κάτι που επιτυγχάνεται με πολλούς τρόπους. Μερικοί από αυτούς είναι οι ακόλουθοι:

  1. Χρήση άριστου εξοπλισμού: οι τεχνικοί μας χρησιμοποιούν πιστοποιημένες και εγγυημένες διαδικασίες, μεθόδους και εξοπλισμό κατά το service aircondition σας. Επίσης, όλες οι ουσίες που χρησιμοποιούνται κατά την επισκευή είναι φιλικές προς το περιβάλλον, τον άνθρωπο καθώς και τα κατοικίδια που πιθανώς να έχετε σπίτι σας.
  2. Προσοχή στην λεπτομέρεια: Αντιμετωπίζουν κάθε έργο σέρβις αιρκοντίσιον ολιστικά ώστε να μην προκύψει κάποιο πρόβλημα σύντομα. Φροντίζουν για την αύξηση της διάρκειας ζωής του εξοπλισμού σας καθώς και για τη μείωση του κόστους λειτουργίας του.

Για αυτούς και για πολλούς άλλους λόγους, θεωρούμε αυτονόητο το να επιλέξετε την εξειδικευμένη εταιρεία μας για το δικό σας μακροχρόνιο όφελος βάζοντας στην άκρη κάθε άγχος και κάθε ανησυχία.

Εκτός από πλυντήρια επισκευάζουμε μία πληθώρα ηλεκτρικών συσκευών όπως: (Κάντε κλικ) Ψυγεία, Πλυντήρια, Υπολογιστές Λάπτοπ κα.

ΜΑΡΤΥΡΙΕΣ, ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ, ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ ΠΕΛΑΤΩΝ

Ιστορίες επισκευής ηλεκτρικών συσκευών από τους πελάτες μας σε Αθήνα Θεσσαλονίκη Βόλο Ηράκλειο και Πάτρα!

Βασιλική Πρέκα από Επισκευή τηλεόρασης, Χαλάνδρι

Άριστο σέρβις από την αρχή μέχρι το τέλος. Επίσης, στην καλύτερη τιμή στην αγορά μετά από μία γρήγορη έρευνα που έκανα. Ευχαριστώ πολύ.


Βασιλική Πρέκα, Επισκευή τηλεόρασης, Χαλάνδρι
Maria & Peter Gordon από Ανταλλακτικό πλυντηρίου, Αθήνα

Ο τεχνικός ήρθε την ώρα που είχαμε συμφωνήσει, βρήκε το πρόβλημα, επέστρεψε με το ανταλλακτικό την ώρα που συμφωνήσαμε και το αντικατέστησε στο πλυντήριο μας. Μας φάνηκε πολύ ευγενικός και σωστός επαγγελματίας.


Maria & Peter Gordon, Ανταλλακτικό πλυντηρίου, Αθήνα
Μάγδα και Βαγγέλης Γεωργίου από Προβλήματα Nova, Γλυφάδα

Είχα πρόβλημα με την Nova και για μία ολόκληρη μέρα δεν έπιανα κανένα κανάλι. Κάλεσα την εταιρεία, ήρθανε την επόμενη μέρα και κάνανε επιτόπου τις διορθώσεις. Πραγματικοί επαγγελματίες!


Μάγδα και Βαγγέλης Γεωργίου, Προβλήματα Nova, Γλυφάδα
Κώστας Παπαθανασίου από Service Cosmote TV, Πατήσια

Χρησιμοποίησα την εταιρεία για δεύτερη φορά και μπορώ να πω πως δεν έχω κανένα παράπονο. Η επισκευή έγινε γρήγορα και στην ώρα τους και το κόστος λογικό. Θα τους ξαναπροτιμήσω!


Κώστας Παπαθανασίου, Service Cosmote TV, Πατήσια
George & Betty Evangelou από Βλάβη σε laptop, Περιστέρι

Τέλειες συμβουλές και τέλειο σέρβις. Φανταστική εξυπηρέτηση! Ευχαριστώ πολύ για τη βοήθεια!


George & Betty Evangelou, Βλάβη σε laptop, Περιστέρι
Έλενα Καραγιώργου από Συντήρηση Υπολογιστή, Αμπελόκηποι

Εξαιρετικοί τεχνικοί και συστάσεις για τον Η/Υ μου. Αν έχετε κάποιο πρόβλημα με τον υπολογιστή σας μην το καθυστερήσετε. Αυτή η εταιρεία είναι τέλεια.


Έλενα Καραγιώργου, Συντήρηση Υπολογιστή, Αμπελόκηποι
Μαρία Χρήστου από Βλάβες air condition, Κηφισιά

Στην εταιρεία που δουλεύω είχαμε για 2 μήνες προβλήματα με το air condition στους κοινόχρηστους χώρους και στον data room. Καλέσαμε τα παιδιά, ήρθανε την επόμενη μέρα, κάνανε τις επισκευές στο σύστημα και όλα τώρα δουλεύουν ρολόι.


Μαρία Χρήστου, Βλάβες air condition, Κηφισιά
Αλέξανδρος Αναγνώστου από Συντήρηση κλιματιστικού, Κυψέλη

Βρήκα αυτή την εταιρεία στο Ίντερνετ. Ήρθα σε επαφή μαζί τους και εντυπωσιάστηκα από το προσωπικό, την εξυπηρέτηση και την ποιότητα της εργασίας.


Αλέξανδρος Αναγνώστου, Συντήρηση κλιματιστικού, Κυψέλη
Γιώργος Α. από Ανταλλακτικό ψυγείου, Παγκράτι

Η εταιρεία και οι τεχνικοί φέρθηκαν πολύ επαγγελματικά στις εργασίες επισκευών που κάνανε για εμάς. Η ανταπόκριση ήταν άμεση και αξιόλογη. Μπράβο τους.


Γιώργος Α., Ανταλλακτικό ψυγείου, Παγκράτι

7 πλεονεκτήματα που κάνουν τη διαφορά

  1. Απόλυτη εξειδίκευση προσωπικού.
  2. Μεγάλη εμπειρία κάθε τεχνικού πάνω από 20 χρόνια.
  3. Ταχύτητα διεκπεραίωσης κάθε περιστατικού απαράμιλλη.
  4. Διαδικασίες από το τηλεφώνημά σας έως την ολοκλήρωση ακολουθούν ISO αυστηρές διαδικασίες.
  5. Εκδίδονται νόμιμες αποδείξεις ή τιμολόγια κατά περίπτωση.
  6. Οι προσωπικές πληροφορίες σας διαχειρίζονται εναρμονισμένες απόλυτα με το GDPR και τις οδηγίες της Ευρωπαϊκής Ένωσης CE.
  7. Κάθε Ηλεκτρική Συσκευή είναι δική σας περιουσία και ως τέτοια περιβάλλεται με την απαραίτητη προσοχή.
Επισκευές Πλεονεκτήματα why us 10reasons Επισκευές 10 Λόγοι

10 Λόγοι για να μας επιλέξετε

  1. Διαρκής μετεκπαίδευση προσωπικού στις νέες τεχνολογίες.
  2. Σε κάθε νέα ηλεκτρική συσκευή γίνονται ειδικά σεμινάρια από ειδικούς κάθε εταιρείας Bosch, Miele, Whirlpool κλπ.
  3. Αυτοσυνέπεια λόγων και έργων σε ό,τι συμφωνήσουμε τηλεφωνικά.
  4. Ανταγωνιστικές τιμές. Σε μας γλυτώνετε χρόνο και χρήμα.
  5. Οι διαδικασίες μας προσφέρουν τα μέγιστα στο περιβάλλον.
  6. Πάντα γίνεται εκτίμηση αν συμφέρει η επισκευή μίας συσκευής. Μόνο αν είναι βέβαιο ότι ο πελάτης θα κερδίσει προχωράμε.
  7. Η ευγένεια του προσωπικού είναι δεδομένη.
  8. Τα ραντεβού κλείνονται σύμφωνα με την επιθυμία κάθε πελάτη.
  9. 14 άτομα στο τηλεφωνικό κέντρο είναι στην πρώτη γραμμή, ώστε κανένας πελάτης να μην περιμένει.
  10. Αρκετές φορές ένα θέμα επιλύεται τηλεφωνικά. Δεν έχετε παρά να ενημερωθείτε. Πιθανώς να είναι όντως κάτι απλό. Το επιστημονικό προσωπικό είναι για σας διαθέσιμο.

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ – 10 Frequently Asked Questions (F.A.Q.)

Πιο κάτω δίνονται οι δέκα πιο συχνές ερωτήσεις (10 frequently asked questions – F.A.Q.) που μας κάνουν οι πελάτες στο τηλεφωνικό κέντρο.

Μη διστάσετε να μας καλέσετε αν υπάρχουν κάποιες απορίες ή διαβάστε παρακάτω τις συχνές ερωτήσεις που λαμβάνουμε καθημερινά. Έτσι θα έχετε σχηματίσει πιο καλή άποψη για την πληρότητα των παρεχομένων υπηρεσιών μας.

1. Αναλαμβάνετε την επισκευή μόνο πλυντηρίων και ψυγείων ή και άλλες συσκευές;

Ναι η εταιρεία μας αναλαμβάνει την επισκευή για όλες τις ηλεκτρικές συσκευές και όχι μόνο πλυντήρια και ψυγεία. Πρακτικά δεν υπάρχει κάποιο brand name που να μην καλύπτουμε. Η μακρόχρονη εμπειρία μας αποτελεί τη δική σας εγγύηση για το καλύτερο. Δείτε και τις αξιολογήσεις των πελατών μας. Αναλαβάνουμε από έναν Ηλεκτρονικό Υπολογιστή, ένα Laptop μέχρι τον πιο σύγχρονο ψυγειοκαταψύκτη.

Είτε πρόκειται για ένα παλιό αιρκοντίσιον με δυσεύρετα ανταλλακτικά, είτε για μία ηλεκτρική συσκευή συναισθηματικής αξίας εμείς θα κάνουμε για σας το καλύτερο δυνατό.


2. Φτιάχνετε μόνο σχετικά καινούρια ψυγεία ή και παλαιές οικιακές συσκευές;

Η εταιρεία μας αναλαμβάνει τόσο σύγχρονες οικιακές συσκευές όπως στα έξυπνα σπίτια όσο και πιο παλιές. Επειδή κάποια ηλεκτρική συσκευή χάλασε, δεν σημαίνει ότι θα τη στείλουμε κατευθείαν στην ανακύκλωση. Πιθανόν να είναι κάτι πολύ απλό. Έτσι δεν θα επιβαρυνθεί ο οικογενειακός σας προϋπολογισμός. Η γρήγορη αντικατάσταση των συσκευών και μάλιστα κάτω της 3ετίας είναι μάστιγα για τον πολιτισμό μας.

Κατά συνέπεια καλό είναι να επισκευάσετε το παλιό σας ψυγείο, αν και εφόσον το κόστος ανταλλακτικού είναι πολύ μικρό. Πάντα γίνεται από μας μία εκτίμηση και μόνο εφόσον ο πελάτης συμφωνήσει προχωράμε στην αποκατάσταση της βλάβης. Το κόστος του νέου προιόντος επιβαρύνει συνολικά έναν προϋπολογισμό. Μάλιστα σε μία χώρα όπως η Ελλάδα χωρίς βιομηχανία ηλεκτρικών συσκευών η επιβάρυνση και του περιβάλλοντος είναι μεγάλη.


3. Ποιο είναι το κόστος για τη βλάβη ενός αιρκοντίσιον;

Το κόστος για κάθε μία βλάβη αιρκοντίσιον κυμαίνεται ανάλογα με τις επόμενες παραμέτρους:

  1. Τεχνική κάλυψη σε καθημερινή ή αργία. Ο νόμος ορίζει επιμίσθιο στο προσωπικό μας σε Κυριακές και αργίες ανάλογα με το ωράριο.
  2. Παλαιότητα της ηλεκτρικής συσκευής. Κάποια ανταλλακτικά μπορεί να είναι φτηνότερα και κάποια ακριβότερα.
  3. Επάρκεια ανταλλακτικών. Αυτό δεν είναι ζήτημα παλαιότητας. Ακόμη και σε ένα καινούριο προϊόν μπορεί το εργοστάσιο να μην έχει προβλέψει πιθανή αστοχία σε ένα ανταλλακτικό.
  4. Το υγρό R410A είναι κατάλληλο για παλαιές συσκευές και ακριβότερο από το καινούριο οικολογικό R32. Επειδή το τελευταίο είναι ομοιογενές υγρό και όχι μείγμα έχει κάποια πλεονεκτήματα: Καταρχήν μπορεί να ανακυκλωθεί και με το 70% της ποσότητας σε σχέση με το παλαιό κλιματιστικό αποδίδει την ίδια θερμική ισχύ.

4. Πόσο στοιχίζει κατά μέσο όρο η επισκευή ηλεκτρικών συσκευών;

Με ακρίβεια μπορούμε να δώσουμε μόνο τις πληροφορίες για τη συχνότητα κλήσεων και όχι για το μέσο κόστος επισκευής ηλεκτρικών συσκευών. Σε πολλές ιστοσελίδες αναφέρεται ενδεικτικά ένα μέσο κόστος 50 Ευρώ. Στην εταιρεία μας έχουμε ένα τεράστιο δείγμα ολοκληρωμένων επισκευών. Παρά το επίσης πολύ μεγάλο δίκτυο συνεργατών, το κόστος κυμαίνεται ανάλογα με αρκετές παραμέτρους.

Υπάρχουν περιπτώσεις που μία σειρά προϊόντος μπορεί να έχει βγεί ελαττωματική. Τότε σε εκείνον το χρονικό διάστημα η αντικατάσταση γίνεται μέσω αντιπροσωπειών και ο πελάτης δεν χρεώνεται τίποτα. Με μερικές εκατοντάδες μηδενικές χρεώσεις στο συγκεκριμένο προϊόν φαίνεται ότι το κόστος πέφτει συνολικά ακόμη και κάτω από 10 Ευρώ. Καλό είναι να ενημερωθείτε στο τηλεφωνικό μας κέντρο.


5. Διαφέρει η τιμή επισκευής οικιακών συσκευών Θεσσαλονίκης Αθήνας;

Όχι, η τιμή επισκευής οικιακών συσκευών δεν διαφοροποιείται σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Όπως αναφέρθηκε και πιο πάνω διαθέτουμε το μεγαλύτερο δίκτυο συνεργατών. Κατά συνέπεια καλύπτουμε γρήγορα όλες τις περιοχές.

Οι πελάτες αντιμετωπίζονται από μας με ευγένεια και συνέπεια τιμής από όπου και αν έρθει το αίτημα για σέρβις.


6. Αν μία οικιακή συσκευή είναι φτηνή, αξίζει να τη φτιάξω;

Αυτό επαφύεται στη συναισθηματική αξία που έχει για σας η συγκεκριμένη οικιακή συσκευή. Πολλές φορές η αντικατάσταση ενός καλωδίου τροφοδοσίας μπορεί να δώσει άλλα τόσα χρόνια ζωή ακόμη και σε ένα οικονομικό ηλεκτρικό πορτατίφ.


7. Έρχεστε στο χώρο μου;

Ναι, για αυτό έχουμε το καλύτερο όνομα στην αγορά, διότι εξυπηρετούμε κάθε πελάτη χωριστά στο χώρο του. Βλέπουμε κάθε περίπτωση ως ξεχωριστή και με προσήλωση. Σκοπός μας δεν είναι απλά η διεκπεραίωση ενός αιτήματος αλλά να δίνουμε χαρά στους πελάτες μας.


8. Πόσο χρόνο θα διαρκέσει η αποκατάσταση μίας βλάβης;

Γενικά η αποκατάσταση μίας βλάβης μπορεί να διαρκέσει από δέκα λεπτά έως κάποιες ώρες. Εδώ μπορούμε να αναφέρουμε κάποια παραδείγματα. Μία γρήγορη επισκευή είναι εφικτή αν χρειάζεται αντικατάσταση καλωδίου τροφοδοσίας ή κάποια ασφάλεια. Λίγο παραπάνω αν είναι ανάγκη να γίνει αντικατάσταση ενός μετασχηματιστή.

Τώρα στην περίπτωση που χρειάζεται να αλλαχτεί ιμάντας σε ένα πλυντήριο ρούχων ή κάδος σε ένα πλυντήριο πιάτων θα διαρκέσει λίγο περισσότερο. Καλέστε στο τηλεφωνικό μας κέντρο, διότι κάθε περίπτωση είναι ιδιαίτερη.


9. Ποιές είναι οι πιο ευαίσθητες ηλεκτρικές συσκευές;

Θα λέγαμε ότι δεν υπάρχει μονολεκτική απάντηση. Υποθετικά, αν μιλάμε για 1 πλυντήριο ανά νοικοκυριό, φαίνεται ότι το πλυντήριο είναι πιο δαπανηρό όταν χαλάσει. Η βλάβη όμως σε ένα πλυντήριο μπορεί να βγει 1 στα δέκα ακόμη και είκοσι χρόνια. Σε σχέση με τη χρήση πρέπει να σκεπτόμαστε και όχι γενικά με τις κλήσεις στην εταιρεία μας. Ξαναδείτε πιο πάνω τον Πίνακα 1.

Θα διαπιστώσετε ότι οι επισκέψεις μας με αφρομή βλάβες σε Ψυγεία είναι λιγότερες σε σχέση με τα πλυντήρια. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι χαλάνε λιγότερο τα ψυγεία.

Έρευνα έχει δείξει ότι οι καταναλωτές αντικαθιστούν με μεγαλύτερη ευκολία ένα παλιό ψυγείο από ότι ένα πλυντήριο. Αυτό συμβαίνει ανεξάρτητα με το ποσό χρημάτων που έχουν δαπανήσει. Προφανώς η ανάγκη για ψύξη των προϊόντων είναι πολύ πιο επιτακτική από το πλύσιμο ρούχων ή πιάτων.


10. Θέλω τεχνικό τώρα. Εσείς μπορείτε;

Καλέστε μας στο τηλεφωνικό κέντρο και ο πρώτος διαθέσιμος τεχνικός θα είναι δίπλα σας. Ένας επαγγελματίας ηλεκτρολόγος ή ηλεκτρονικός ή ψυκτικός ανάλογα με το αίτημά σας θα αναλάβει να σας εξυπηρετήσει άμεσα.


Επικοινωνία

Θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε για κάθε σας πρόβλημα.

Χάρτης