Δεχθήκαμε κλήση στο κέντρο της Αθήνας και ακούσαμε έναν κύριο σε απόγνωση. Ο κος Κώστας είχε πρόβλημα με το κλιματιστικό του και είχε γεμίσει το υπνοδωμάτιό του με νερό. Προφανώς χρειάζονταν service επειγόντως.

Ενέργειες προσωπικού τηλεφωνικού κέντρου

Του εξηγήσαμε πως αυτό μπορεί να οφείλεται στην σωλήνα του κλιματιστικού η οποία μπορεί να είχε «βουλώσει» ή να είχε καταστραφεί.
Όμως ήταν άνθρωπος μεγάλης ηλικίας και δεν μπορούσε να μας βοηθήσει καθώς οι γνώσεις του δεν επαρκούσαν γι’ αυτά τα ζητήματα.

Ενέργειες τεχνικής υπηρεσίας

Φυσικά η τεχνική μας υποστήριξη κάλυπτε την τοποθεσία του κου Κώστα και αμέσως στείλαμε τεχνικούς για να τον βοηθήσουμε. Χωρίς μεγάλη αναμονή οι τεχνικοί χτύπησαν το κουδούνι του και τον αντίκρυσαν σε απόγνωση με το περιστατικό.

Αρχικά παρατήρησαν ότι σχεδόν όλη η κρεβατοκάμαρα είχε γεμίσει με νερό, καθώς το κλιματιστικό είχε λειτουργήσει για αρκετή ώρα.

Έτσι για αρχή οι τεχνικοί μάζεψαν τα νερά από το πάτωμα, καθώς αυτός ήταν ηλικιωμένος και δεν μπορούσε να καθαρίσει. Ύστερα έκαναν έλεγχο στην σωλήνα του κλιματιστικού και είδαν ότι ήταν αναπόφευκτη η «πλημμύρα» καθώς η σωλήνα είχε «βουλώσει» με σκόνη και σκουπίδια. Στη συνέχεια καθάρισαν το σύστημα απορροής και λύθηκε το πρόβλημα.

Αφού έγιναν όλα αυτά χωρίς παραλείψεις, ο κος Κώστας ηρέμησε και ευχαριστούσε τους τεχνικούς μας για τη δουλειά τους. Από την πλευρά μας του συστήσαμε να μας καλεί τουλάχιστον μία φορά το χρόνο για συντήρηση στο κλιματιστικό του. Μας ευχαρίστησε και μας είπε πως ήταν πολύ ικανοποιημένος από την τεχνική υποστήριξη. Δεν το είχε με τα social media και είπε ότι αφού δεν μπορούσε να κάνει αξιλόγηση να αναφέρουμε το περιστατικό εμείς. Ακόμη, είπε θα μας συστήνει σε όσους γνώριζε. Επίσης, ανέφερε ότι θα μας καλεί για συντήρηση κάθε χρόνο από εδώ και στο εξής.

Κόστος – Πληρωμή

Τέλος, αξίζει να αναφερθεί ότι του επιδόθηκε απόδειξη από το προσωπικό μας προς έκπληξη του πελάτη. Αντίθετα από ό,τι πιστεύεται στην αγορά υπάρχουν σοβαρές εταιρείες, λίγες δυστυχώς, που κάνουν σωστά τη δουλειά τους. Η συνέπεια είναι σημαντικός παράγοντας μακροχρόνιας σχέσης εμπιστοσύνης με κάθε πελάτη ξεχωριστά. Η επιβράβευση είναι η εκτίμηση των πελατών και η αναγνώριση των υπηρεσιών μας.

7 Χρήσιμες Συμβουλές για Σέρβις Κλιματιστικών

Τι δεν πρέπει να κάνετε για να είναι το κλιματιστικό σας σε άριστη κατάσταση;

  1. Να υπάρχει έλλειψη ψυκτικού υγρού.
  2. Να μην γίνεται καθαρισμός φίλτρων.
  3. Να υπάρχει ανεπάρκεια ηλεκτρικών φορτίων.
  4. Να υπάρχει πρόβλημα στους αισθητήρες.
  5. Να είναι κατεστραμμένη η πλακέτα.
  6. Να έχουμε κακή αποχέτευση συμπυκνωμάτων.
  7. Να έχει τοποθετηθεί η εσωτερική μονάδα σε μεγαλύτερο ύψος από την εξωτερική.

Γι’ αυτό συνιστούμε σε κάθε περίπτωση να πραγματοποιείται τουλάχιστον ετήσιο σέρβις σε όλα τα κλιματιστικά!

Εκτός από την Αθήνα τα συνεργεία μας είναι στη διάθεσή σας για όλη τη γκάμα ηλεκτρικών και οικιακών συσκευών!

Καλύπτουμε και άλλες ηλεκτρικές συσκευές!

Αξίζει να αναφερθεί ότι η εταιρεία μας καλύπτει επισκευή και για άλλες ηλεκτρικές συσκευές όπως:

Ελάτε σε μας και θα μείνετε απολύτως ικανοποιημένοι!

Θα χαρούμε πολύ να σας εξυπηρετήσουμε!

Με ποια στρατηγική πετυχαίνουμε την άμεση εξυπηρέτησή σας στο κέντρο της Αθήνας αλλά και αλλού;

Έχουμε έναν εύρωστο όμιλο με ικανό αριθμό προσωπικού, άρτια εκπαιδευμένου και στις νέες τεχνολογίες με πολλά πλεονεκτήματα. Έτσι στην αναζήτηση επισκευές κλιματιστικών τιμές είμαστε στις πρώτες θέσεις των προτιμήσεων του καταναλωτικού κοινού.

Σε αυτό συμβάλλει, φυσικά, η άμεση ανταπόκτριση του τηλεφωνικού κέντρου και οι 100% επαγγελματίες μας επισκευαστές. Με σεμινάρια επικαιροποίησης στις νέες συσκευές μπορούμε να είμαστε η Nr1 και καλύτερη επιλογή σας.

Συντάκτης: service24.