Το γραφείο μας στο κέντρο της Αθήνας μας ενημέρωσε για κλήση που δέχθηκε από την κα Αγγελική, η οποία στο τηλέφωνο ακούστηκε τρομαγμένη. Το πρόβλημα που είχε αφορούσε το ψυγείο της, το οποίο έβγαζε συνεχώς νερά και έπρεπε να σκουπίζει συνέχεια, κάτι το οποίο ήταν αρκετά ενοχλητικό.

Ενέργειες προσωπικού τηλεφωνικού κέντρου

Εξηγήσαμε στην κα Αγγελική ότι αυτό είναι πιθανόν να οφείλεται είτε στο ότι η πόρτα δεν εφαρμόζει σωστά στο άνοιγμα και στο κλείσιμο, είτε ότι έχει σπάσει το δοχείο συλλογής νερού, είτε υπάρχει αρκετός πάγος στον τοίχο του ψυγείου, ή μπορεί να οφείλονται και οι σωλήνες του δοχείου συλλογής νερού, που μπορεί να έχουν καταστραφεί ή μετατοπιστεί.

Ζητήσαμε να μας βοηθήσει, εάν παρατηρεί κάποιο από τα παραπάνω προβλήματα. Πρόσεξε ότι σε ένα σημείο η στεγανοποίηση είχε φθαρεί.
Μας εξήγησε ότι δεν μπορεί να κάνει κάτι γι’ αυτή τη βλάβη, έτσι άμεσα στείλαμε την τεχνική μας υποστήριξη η οποία κάλυπτε την περιοχή της κας Αγγελικής, διότι χρειαζόταν άμεσο σέρβις ψυγείου λόγω της διαρροής νερού.

Ενέργειες τεχνικής υπηρεσίας

Μας υποδέχθηκε εγκάρδια στο σπίτι της και αμέσως κάναμε έναν γενικό έλεγχο στο ψυγείο της. Παρατηρήσαμε ότι δεν υπήρχε κάποια άλλη βλάβη πέραν αυτής, που μας είχε αναφέρει. Όντως η στεγανοποίηση είχε φθαρεί σε αρκετά σημεία. Έχοντας προμηθευτεί τον κατάλληλο εξοπλισμό αποκαταστήσαμε την βλάβη της κας Αγγελικής, συνιστώντας της στη συνέχεια να κάνει απόψυξη έτσι ώστε να λιώσει ο πάγος που βρισκόταν στα τοιχώματα του ψυγείου της και να λύσει το πρόβλημά της με τα νερά. Μας ευχαρίστησε και ανέφερε ότι θα μας κάνει άριστη κριτική, για την άμεση εξυπηρέτηση και την τεχνική κάλυψη.

Κόστος-Πληρωμή

Σε αυτό το σημείο αξίζει να αναφέρουμε ότι αποδόθηκε απόδειξη από το προσωπικό μας εκπλήσσοντας τον πελάτη μας.

Αντίθετα από ό,τι πιστεύεται στην αγορά υπάρχουν σοβαρές εταιρείες, λίγες δυστυχώς, που κάνουν σωστά τη δουλειά τους. Η συνέπεια είναι σημαντικός
παράγοντας μακροχρόνιας σχέσης εμπιστοσύνης με κάθε πελάτη ξεχωριστά. Η επιβράβευση είναι η εκτίμηση των πελατών και η αναγνώριση των υπηρεσιών μας.

9 χρήσιμες συμβουλές για Σέρβις Ψυγείων

Συνιστούμε να μας καλείτε όταν παρατηρείτε τα εξής προβλήματα:

  1. Όταν παρατηρείτε αλλοίωση τροφίμων.
  2. Όταν το ψυγείο δεν κάνει κανέναν απολύτως θόρυβο.
  3. Όταν συσσωρεύεται νερό γύρω από το ψυγείο.
  4. Όταν δημιουργείται πάγος στα τοιχώματα του ψυγείου.
  5. Όταν δεν υπάρχει αρκετό φρέον.
  6. Όταν παρατηρείτε να λειτουργεί κανονικά η κατάψυξη αλλά η συντήρηση να αποδίδει «ζέστη».
  7. Όταν το ψυγείο κάνει ασυνήθιστο και ενοχλητικό θόρυβο.
  8. Όταν δεν λειτουργεί ο θερμοστάτης του ψυγείου.
  9. Όταν βλέπετε πως ο λογαριασμός του ηλεκτρικού ρεύματος αυξάνεται χωρίς να κάνετε υπερβολική χρήση.

Γι’ αυτό συνιστούμε σε κάθε περίπτωση να πραγματοποιείται σέρβις σε κάθε μια από τις παραπάνω περιπτώσεις όχι μόνο στην Αθήνα!

Συντάκτης: service24.