Ας δούμε το περιστατικό αναλυτικά:

Στο τηλεφωνικό μας κέντρο στο κέντρο του Περιστερίου, μας κάλεσε η κα Ελένη, η οποία ακουγόταν αρκετά τρομαγμένη. Μας εξήγησε ότι το πλυντήριό της, ενώ μέχρι πρότινος λειτουργούσε κανονικά, ξαφνικά σταμάτησε. Απο χθες δεν έπαιρνε νερό για να ξεκινήσει το πρόγραμμα πλυσίματος. Σύμφωνα με αυτό που μας είπε το πλυντήριό της χρειάζονταν άμεσο service.

Ενέργειες προσωπικού τηλεφωνικού κέντρου

Με ηρεμία εξηγήσαμε στην κα Ελένη Δημητρίου, κάτοικο Περιστερίου, ότι το πρόβλημα που αντιμετώπιζε μπορεί να οφείλεται στο ότι η πόρτα του πλυντηρίου δεν έχει κλείσει σωστά ή αν ξέχασε να ανοίξει την παροχή νερού. Ένα άλλο πιθανό αίτιο είναι να έχουν φράξει οι αντλίες νερού ή να υπάρχει κάποια άλλη βλάβη.

Σε κάθε περίπτωση ζητήσαμε από την κα Ελένη να ελέγξει εάν συμβαίνει κάποιο από τα παραπάνω.

Αντιθέτως μας εξήγησε ότι δεν παρατηρεί κάποιο από τα παραπάνω και ότι πιθανόν να έχουν φράξει οι αντλίες νερού, καθώς η ίδια μας εξήγησε ότι έχει ετοιμάσει το πλυντήριο ολόσωστα.

Ενέργειες τεχνικής υπηρεσίας

Είναι αυτονόητο ότι η εταιρεία μας κάλυπτε το Περιστέρι, τόπο κατοικίας της κας Ελένης, και έγινε άμεση αποστολή τεχνικών για την επίλυση του προβλήματος. Σε ελάχιστο χρονικό διάστημα οι τεχνικοί μας έφτασαν στην πόρτα της και ήταν έτοιμοι να αντιμετωπίσουν τη βλάβη του πλυντηρίου της.

Αρχικώς, έλεγξαν ότι όντως η πόρτα του πλυντηρίου είχε κλείσει σωστά και επιπλέον ότι η αντλία του νερού ήταν ανοικτή. Έτσι, στη συνέχεια εφόσον είδαν ότι όλα φαίνονταν φυσιολογικά, ξεκίνησαν τον έλεγχο για να δουν εάν η αντλία νερού είχε «βουλώσει».

Τελικά, αφού έγινε ο έλεγχος που έπρεπε, οι τεχνικοί μας πρόσεξαν ότι η αντλία νερού είχε φράξει και ήταν αδύνατη η λειτουργία του πλυντηρίου της κας Ελένης. Έπειτα από αρκετή προσπάθεια των τεχνικών μας, η βλάβη αποκαταστάθηκε εντελώς και πλέον το πλυντήριο μπορούσε να λειτουργήσει κανονικά.

Με μεγάλη χαρά η κα Ελένη ευχαρίστησε τους τεχνικούς μας για την εργασία τους. Από τη μεριά μας, της συστήσαμε να μας καλεί τουλάχιστον μια φορά το χρόνο για να γίνεται ο έλεγχος και η πιθανή συντήρηση του πλυντηρίου της. Η κα Ελένη έμεινε πολύ ικανοποιημένη με την άμεση εξυπηρέτηση και με την τεχνική μας υπηρεσία και μας υποσχέθηκε ότι θα μας κάνει κριτική με 5 αστέρια. Επίσης, μας σύστησε στους συγγενείς της και στους φίλους της που αντιμετώπιζαν παρόμοια προβλήματα. Επιπλέον μας ανέφερε ότι θα έκανε με την εταιρία μας συντήρηση από εδώ και στο εξής για κάθε χρόνο.

Κόστος – Πληρωμή

Η κα Ελένη μας ευχαρίστησε πολύ όταν της δόθηκε απόδειξη από τους τεχνικούς μας, λέγοντας ότι δεν περίμενε κάτι τέτοιο να συμβεί. Στην ελληνική αγορά υπάρχουν ελάχιστες εταιρίες που δουλεύουν με ορθότητα και χαρακτηρίζονται ως συνεπείς. Το να είσαι συνεπής είναι πρωταρχικό στοιχείο δημιουργίας άριστης σχέσης εμπιστοσύνης με τον κάθε πελάτη ξεχωριστά. Η κριτική των πελατών μας και η αναγνώριση των υπηρεσιών μας αποτελεί εφαλτήριο βελτίωσης για κάθε επιχείρηση. Η υψηλή αξιολόγηση των υπηρεσιών μας είναι η επιβράβευση για την εταιρεία μας.

7 Χρήσιμες συμβουλές για Σέρβις πλυντηρίων

  1. Το πρόγραμμα πλυσίματος του πλυντηρίου δεν ξεκινάει.
  2. Δεν αντλεί το πλυντήριο νερό για την λειτουργία προγράμματος.
  3. Το πλυντήριο δεν αποβάλλει νερά.
  4. Υπάρχει διαρροή νερού από το πλυντήριο.
  5. Ακούγεται περίεργος θόρυβος από το πλυντήριο.
  6. Δεν πλένονται καλά τα ρούχα.
  7. Ο κάδος πλυντηρίου έχει άσχημη μυρωδιά.

Γι’ αυτό συνιστούμε σε κάθε περίπτωση να πραγματοποιείται τουλάχιστον ετήσιο σέρβις πλυντηρίων!

Καλύπτουμε και άλλες ηλεκτρικές συσκευές!

Αξίζει να αναφερθεί ότι η εταιρεία μας καλύπτει επισκευή και για άλλες ηλεκτρικές συσκευές όπως:

Ελάτε σε μας και θα μείνετε απολύτως ικανοποιημένοι!
Θα χαρούμε πολύ να σας εξυπηρετήσουμε!

Συντάκτης: service24.