SERVICE LAPTOP, ΣΕΡΒΙΣ ΛΑΠΤΟΠ, ΤΙΜΗ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ

SERVICE LAPTOP: Αν επιθυμείτε service laptop ή σέρβις λάπτοπ καλέστε 2130905855 για τιμή κόστος εργασίας.

SERVICE LAPTOP, ΣΕΡΒΙΣ ΛΑΠΤΟΠ, ΤΙΜΗ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ

Σέρβις λάπτοπ

Αργά ή γρήγορα όλα χρειάζονται σέρβις. Το ίδιο ισχύει για τα λάπτοπ, τους υπολογιστές και τα κομπιούτερ σας. Αν έχετε χρησιμοποιήσει το λάπτοπ σας πολλές μέρες, μήνες, ακόμη και χρόνια, λογικό είναι να βγάλει προβλήματα και να χρειάζεται σέρβις είτε στο hardware ή στο software του. Μήπως, άραγε, αναζητάτε μία υπηρεσία service laptop κοντά σας και στην περιοχή σας;

Το σέρβις λάπτοπ είναι εξαιρετικά σημαντικό για πολλούς λόγους. Αρχικά, όταν γίνεται από εκπαιδευμένα και έμπειρα άτομα, μπορεί να δώσει άλλη πνοή στη συσκευή σας και να απογειώσει τη διάρκεια ζωής της. Επιπλέον, μία γρήγορη και αποτελεσματική επισκευή δεν θα σας κρατήσει μακριά από τη συσκευή σας παραπάνω από όσο χρειάζεται. Η παραγωγικότητα σας δεν θα μειωθεί και δεν θα χάσετε δουλειά και δεδομένα.

Στην περίπτωση που το λάπτοπ σας βγάλει κάποιο πρόβλημα θα πρέπει να ξέρετε και να καλέσετε τον σωστό τεχνικό και τη σωστή εταιρεία. Οι δικοί μας επαγγελματίες είναι εκπαιδευμένοι και εξειδικευμένοι σε laptop των μεγαλύτερων κατασκευαστών και διαθέτουν εμπειρία και γνώσεις πάνω στα κυριότερα λογισμικά. Οι εργασίες, οι επισκευές καθώς και τα ανταλλακτικά που θα χρησιμοποιήσουν καλύπτονται από εγγυήσεις και από πιστοποιήσεις.
Στην περίπτωση που το λάπτοπ σας χρειάζεται service, θα σας δώσει κάποιες ενδείξεις πως κάπου υπάρχει φθορά και βλάβη.

Μερικά από τα πιο προφανή σημάδια πως χρειάζεστε σέρβις λάπτοπ είναι τα ακόλουθα:

  1. Υπερθέρμανση: αν παρατηρήσετε ασυνήθιστη θερμότητα να βγαίνει από το λάπτοπ σας αυτό μπορεί να σημαίνει πως υπάρχει κάποιο πρόβλημα με τους ανεμιστήρες του, το λογισμικό ή ακόμη και με τον επεξεργαστή του. Προσπαθήστε να χρησιμοποιήσετε το λάπτοπ σας πάνω σε επίπεδες επιφάνειες και όχι πάνω σε μαξιλάρια ή καναπέδες. Αν δεν δείτε διαφορά, καλό θα είναι να επικοινωνήσετε μαζί μας.
  2. Ασυνήθιστος θόρυβος: αν το λάπτοπ σας βγάζει παράξενους θορύβους αυτό μπορεί να οφείλεται σε πολλούς λόγους. Αρχικά, οι ανεμιστήρες του μπορεί να υπερφορτώνονται ή μπορεί να υπάρχει κάποια βλάβη στη μητρική κάρτα του. Επίσης, αν κουνάτε το λάπτοπ σας και ακούτε μέσα τμήματα να κινούνται, μπορεί να έχει αποσυνδεθεί κάποιο καλώδιο ή κάποια βίδα.
  3. Ασυνήθιστα αργό: στις περισσότερες περιπτώσεις, αν παρατηρήσετε πως το laptop σας είναι πολύ αργό είτε είναι υπερφορτωμένο με εφαρμογές και προγράμματα είτε υπάρχει κάποιο πρόβλημα με τον σκληρό του δίσκο. Με το να αναβάλετε συνέχεια το πρόβλημα του αργού λάπτοπ σας, σύντομα θα γίνει άχρηστο και μπορεί επίσης να οδηγήσει στην απώλεια δεδομένων.

Στον τομέα της επισκευής, συντήρησης και σέρβις λάπτοπ, καλό θα είναι να εμπιστεύεστε μόνο εξειδικευμένους και έμπειρους τεχνικούς. Τεχνικούς που θα προβούν προσεκτικά στο σέρβις του χωρίς να προκαλέσουν περαιτέρω προβλήματα και να οδηγήσουν σε μεγαλύτερη ζημιά και βλάβη.

Service laptop με ταχύτητα και αποτελεσματικότητα

Η εταιρεία μας και οι τεχνικοί υπολογιστών μας διαθέτουν για service laptop μακροχρόνια εμπειρία και μηχανήματα τελευταίας τεχνολογίας. Σε ολόκληρη την περιοχή σας επεμβαίνουμε ταχύτατα, άμεσα και αποτελεσματικά και διορθώνουμε το πρόβλημά σας. Χρησιμοποιούμε τεχνικό προσωπικό και συνεργεία που είναι εκπαιδευμένα και διαθέτουν την τεχνογνωσία ώστε να επεμβαίνουν και στα πιο δύσκολα περιστατικά.

Πιο συγκεκριμένα, φτιάχνουμε και επιδιορθώνουμε τα προβλήματα που μπορεί να έχει το laptop σας με το λογισμικό του. Οι ειδικοί μας μπορούν να σας προτείνουν λύσεις πάνω στα κυριότερα λογισμικά όπως Windows, Mac και Linux. Αν θέλετε βοήθεια με αναβαθμίσεις συστήματος, με εγκατάσταση antivirus ή με αφαίρεση ιών καθώς και με τις υπόλοιπες περιφερειακές σας συσκευές, είμαστε εδώ να σας βοηθήσουμε. Καλέστε μας ή συμπληρώστε την ειδική φόρμα στην ιστοσελίδα μας και θα σας παρέχουμε όλες τις πληροφορίες που χρειάζεστε.

Ειδικά όταν πρόκειται για επαγγελματικές εγκαταστάσεις όπως ένα μαγαζί ή μία εταιρεία που εξυπηρετεί και χρησιμοποιεί πολλούς υπαλλήλους και υπολογιστές, καταλαβαίνουμε απόλυτα πως αν τα laptop δεν λειτουργούν σωστά αυτό μπορεί να σας στοιχίσει χρήματα, πελάτες καθώς και δυσαρέσκεια μεταξύ των εργαζομένων σας λόγω άγχους και πιθανής απώλειας δεδομένων και χρόνου. Για αυτό και οι εξουσιοδοτημένοι τεχνικοί μας προστρέχουν στον χώρο σας γρήγορα για να επιδιορθώσουν οποιαδήποτε βλάβη και να επαναφέρουν την λειτουργικότητα στους υπολογιστές σας.

Για ένα σέρβις λάπτοπ οι τιμές της εταιρείας σας που κυμαίνονται;

Όταν παρουσιάζεται ένα πρόβλημα με το λάπτοπ σας γνωρίζουμε ακριβώς πως σκέφτεστε. Το πρώτο σας άγχος είναι η επαναφορά της λειτουργικότητας του είτε σε επίπεδο κατοικίας είτε σε επίπεδο εργασίας. Και το δεύτερο είναι το οικονομικό κομμάτι. Η εταιρεία μας παρέχει υπηρεσίες σέρβις laptop που εξισορροπούν άριστα μεταξύ της ποιότητας, του επαγγελματισμού και της προσιτής τιμής. Ακόμη και αν το λάπτοπ σας είναι εκτός εγγυήσεως, θα φροντίσουμε ώστε να επισκευαστεί όσο πιο γρήγορα και οικονομικά γίνεται.
Αν επιθυμείτε να λάβετε μια προσφορά μπορείτε να μας τηλεφωνήσετε όλο το 24ωρο ή να συμπληρώσετε τη φόρμα που θα βρείτε στη σελίδα μας με τα στοιχεία σας και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας άμεσα. Δεσμευόμαστε στην παροχή οικονομικών και αξιόπιστων υπηρεσιών για τη δική σας ευχαρίστηση και εξυπηρέτηση.

Χρειάζομαι σέρβις λάπτοπ και δεν μπορώ να αποφασίσω

Θεωρούμε απόλυτα κατανοητό να αφιερώνετε αρκετό χρόνο και σκέψη στην απόφαση επιλογής της κατάλληλης εταιρείας για το service των λάπτοπ σας. Όλοι μας έχουμε ακούσει ανατριχιαστικές ιστορίες για ανθρώπους που πήγαν τους υπολογιστές τους σε τεχνικούς που δεν γνώριζαν και οι οποίοι όχι μόνο δεν έφτιαξαν το πρόβλημα αλλά και προκάλεσαν περισσότερα.

Θα μοιραστούμε μαζί σας ένα περιστατικό ενός πελάτη που αντικατοπτρίζει αυτό ακριβώς. Η Μαρία, μεταφράστρια στο επάγγελμα είχε την ατυχία να της πέσει το λάπτοπ από τα χέρια και να σπάσει η οθόνη σε πολλά σημεία. Μην μπορώντας να δουλέψει πλέον και να ασχοληθεί με τα πρότζεκτ της, πήγε το λάπτοπ της σε ένα γειτονικό κατάστημα να της το φτιάξουν. Ο υπάλληλος υποσχέθηκε να της αλλάξει την οθόνη. Η Μαρία άφησε το λάπτοπ της στο μαγαζί και μετά από 2 μέρες πήγε να το πάρει. Γυρνώντας σπίτι παρατήρησε πως η οθόνη ούτε καλή επαφή κάνει αλλά και πως τώρα δεν δούλευε και το πληκτρολόγιό της. Γύρισε το λάπτοπ πίσω. Μετά από 2-3 πέρα-δώθε, δεν κατάφερε να βγάλει άκρη. Είχε χάσει και χρόνο και χρήματα.

Όταν μας κάλεσε ήταν φανερά απογοητευμένη. Αυτολεξεί μας είπε πως ήταν έτοιμη να αγοράσει νέο λάπτοπ. Αναλάβαμε το service του λάπτοπ της και το επαναφέραμε πλήρως όπως ακριβώς ήταν πριν. Έκτοτε, η Μαρία εμπιστεύεται μόνο εμάς για οτιδήποτε χρειάζεται και αφορά τη συσκευή σας, μένοντας απόλυτα ευχαριστημένη κάθε φορά.

ΜΑΡΤΥΡΙΕΣ, ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ, ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ ΠΕΛΑΤΩΝ

Ιστορίες επισκευής ηλεκτρικών συσκευών από τους πελάτες μας σε Αθήνα Θεσσαλονίκη Βόλο Ηράκλειο και Πάτρα!

Βασιλική Πρέκα από Επισκευή τηλεόρασης, Χαλάνδρι

Άριστο σέρβις από την αρχή μέχρι το τέλος. Επίσης, στην καλύτερη τιμή στην αγορά μετά από μία γρήγορη έρευνα που έκανα. Ευχαριστώ πολύ.


Βασιλική Πρέκα, Επισκευή τηλεόρασης, Χαλάνδρι
Maria & Peter Gordon από Ανταλλακτικό πλυντηρίου, Αθήνα

Ο τεχνικός ήρθε την ώρα που είχαμε συμφωνήσει, βρήκε το πρόβλημα, επέστρεψε με το ανταλλακτικό την ώρα που συμφωνήσαμε και το αντικατέστησε στο πλυντήριο μας. Μας φάνηκε πολύ ευγενικός και σωστός επαγγελματίας.


Maria & Peter Gordon, Ανταλλακτικό πλυντηρίου, Αθήνα
Μάγδα και Βαγγέλης Γεωργίου από Προβλήματα Nova, Γλυφάδα

Είχα πρόβλημα με την Nova και για μία ολόκληρη μέρα δεν έπιανα κανένα κανάλι. Κάλεσα την εταιρεία, ήρθανε την επόμενη μέρα και κάνανε επιτόπου τις διορθώσεις. Πραγματικοί επαγγελματίες!


Μάγδα και Βαγγέλης Γεωργίου, Προβλήματα Nova, Γλυφάδα
Κώστας Παπαθανασίου από Service Cosmote TV, Πατήσια

Χρησιμοποίησα την εταιρεία για δεύτερη φορά και μπορώ να πω πως δεν έχω κανένα παράπονο. Η επισκευή έγινε γρήγορα και στην ώρα τους και το κόστος λογικό. Θα τους ξαναπροτιμήσω!


Κώστας Παπαθανασίου, Service Cosmote TV, Πατήσια
George & Betty Evangelou από Βλάβη σε laptop, Περιστέρι

Τέλειες συμβουλές και τέλειο σέρβις. Φανταστική εξυπηρέτηση! Ευχαριστώ πολύ για τη βοήθεια!


George & Betty Evangelou, Βλάβη σε laptop, Περιστέρι
Έλενα Καραγιώργου από Συντήρηση Υπολογιστή, Αμπελόκηποι

Εξαιρετικοί τεχνικοί και συστάσεις για τον Η/Υ μου. Αν έχετε κάποιο πρόβλημα με τον υπολογιστή σας μην το καθυστερήσετε. Αυτή η εταιρεία είναι τέλεια.


Έλενα Καραγιώργου, Συντήρηση Υπολογιστή, Αμπελόκηποι
Μαρία Χρήστου από Βλάβες air condition, Κηφισιά

Στην εταιρεία που δουλεύω είχαμε για 2 μήνες προβλήματα με το air condition στους κοινόχρηστους χώρους και στον data room. Καλέσαμε τα παιδιά, ήρθανε την επόμενη μέρα, κάνανε τις επισκευές στο σύστημα και όλα τώρα δουλεύουν ρολόι.


Μαρία Χρήστου, Βλάβες air condition, Κηφισιά
Αλέξανδρος Αναγνώστου από Συντήρηση κλιματιστικού, Κυψέλη

Βρήκα αυτή την εταιρεία στο Ίντερνετ. Ήρθα σε επαφή μαζί τους και εντυπωσιάστηκα από το προσωπικό, την εξυπηρέτηση και την ποιότητα της εργασίας.


Αλέξανδρος Αναγνώστου, Συντήρηση κλιματιστικού, Κυψέλη
Γιώργος Α. από Ανταλλακτικό ψυγείου, Παγκράτι

Η εταιρεία και οι τεχνικοί φέρθηκαν πολύ επαγγελματικά στις εργασίες επισκευών που κάνανε για εμάς. Η ανταπόκριση ήταν άμεση και αξιόλογη. Μπράβο τους.


Γιώργος Α., Ανταλλακτικό ψυγείου, Παγκράτι

Ποια πλεονεκτήματα καθιστούν την εταιρεία μας ηγέτη στο χώρο των επισκευών;

Δείτε τα κυριότερα 7 πλεονεκτήματα που κάνουν τη διαφορά:

  1. Απόλυτη εξειδίκευση προσωπικού.
  2. Μεγάλη εμπειρία κάθε τεχνικού πάνω από 20 χρόνια.
  3. Ταχύτητα διεκπεραίωσης κάθε περιστατικού απαράμιλλη.
  4. Διαδικασίες από το τηλεφώνημά σας έως την ολοκλήρωση ακολουθούν ISO αυστηρές διαδικασίες.
  5. Εκδίδονται νόμιμες αποδείξεις ή τιμολόγια κατά περίπτωση.
  6. Οι προσωπικές πληροφορίες σας διαχειρίζονται εναρμονισμένες απόλυτα με το GDPR και τις οδηγίες της Ευρωπαϊκής Ένωσης CE.
  7. Κάθε Ηλεκτρική Συσκευή είναι δική σας περιουσία και ως τέτοια περιβάλλεται με την απαραίτητη προσοχή.
Επισκευές Πλεονεκτήματα why us 10reasons Επισκευές 10 Λόγοι

Γιατί να μας επιλέξετε ανάμεσα σε όλες τις εταιρείες σέρβις;

10 Λόγοι για να μας επιλέξετε:

  1. Διαρκής μετεκπαίδευση προσωπικού (Ηλεκτρολόγοι Αθηνών Θεσσαλονίκης Βόλου Ηρακλείου Κρήτης και εξειδικευμένοι πιστοποιημένοι τεχνικοί) στις νέες τεχνολογίες.
  2. Σε κάθε νέα ηλεκτρική συσκευή γίνονται ειδικά σεμινάρια από ειδικούς κάθε εταιρείας Bosch, Miele, Whirlpool κλπ.
  3. Αυτοσυνέπεια λόγων και έργων σε ό,τι συμφωνήσουμε τηλεφωνικά.
  4. Ανταγωνιστικές τιμές. Σε μας γλυτώνετε χρόνο και χρήμα.
  5. Οι διαδικασίες μας προσφέρουν τα μέγιστα στο περιβάλλον.
  6. Πάντα γίνεται εκτίμηση αν συμφέρει η επισκευή μίας συσκευής. Μόνο αν είναι βέβαιο ότι ο πελάτης θα κερδίσει προχωράμε.
  7. Η ευγένεια του προσωπικού είναι δεδομένη.
  8. Τα ραντεβού κλείνονται σύμφωνα με την επιθυμία κάθε πελάτη.
  9. 14 άτομα στο τηλεφωνικό κέντρο είναι στην πρώτη γραμμή, ώστε κανένας πελάτης να μην περιμένει.
  10. Αρκετές φορές ένα θέμα επιλύεται τηλεφωνικά. Δεν έχετε παρά να ενημερωθείτε. Πιθανώς να είναι όντως κάτι απλό. Το επιστημονικό προσωπικό είναι για σας διαθέσιμο.

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ – 10 Frequently Asked Questions (F.A.Q.)

Πιο κάτω δίνονται οι δέκα πιο συχνές ερωτήσεις (10 frequently asked questions – F.A.Q.) που μας κάνουν οι πελάτες στο τηλεφωνικό κέντρο.

Μη διστάσετε να μας καλέσετε αν υπάρχουν κάποιες απορίες ή διαβάστε παρακάτω τις συχνές ερωτήσεις που λαμβάνουμε καθημερινά. Έτσι θα έχετε σχηματίσει πιο καλή άποψη για την πληρότητα των παρεχομένων υπηρεσιών μας.

1. Πόσο κοστίζουν οι επισκευές πλυντηρίων και επισκευές ψυγείων;

Καταρχήν η εταιρεία μας αναλαμβάνει την επισκευή για όλες τις ηλεκτρικές συσκευές και όχι μόνο πλυντήρια και ψυγεία. Πρακτικά δεν υπάρχει κάποιο brand name που να μην καλύπτουμε. Η μακρόχρονη εμπειρία μας αποτελεί τη δική σας εγγύηση για το καλύτερο. Δείτε και τις αξιολογήσεις των πελατών μας. Αναλαβάνουμε από έναν Ηλεκτρονικό Υπολογιστή, ένα Laptop μέχρι τον πιο σύγχρονο ψυγειοκαταψύκτη.

Είτε πρόκειται για ένα παλιό αιρκοντίσιον με δυσεύρετα ανταλλακτικά, είτε για μία ηλεκτρική συσκευή συναισθηματικής αξίας εμείς θα κάνουμε για σας το καλύτερο δυνατό.

Φυσικά, σε μας ο χρόνος ζωής των ηλεκτρικών συσκευών σας επιμηκύνεται κατά πολύ. Οι τιμές για επισκευές πλυντηρίων είναι οι πιο ανταγωνιστικές της αγοράς. Το ίδιο ισχύει για το κόστος επισκευών ψυγείων. Καλέστε στο τηλεφωνικό μας κέντρο για προσωπική πληροφόρηση για το δικό σας μοντέλο συσκευής.


2. Φτιάχνετε μόνο σχετικά καινούρια ψυγεία ή και παλαιές οικιακές συσκευές;

Η εταιρεία μας αναλαμβάνει τόσο σύγχρονες οικιακές συσκευές όπως στα έξυπνα σπίτια όσο και πιο παλιές. Επειδή κάποια ηλεκτρική συσκευή χάλασε, δεν σημαίνει ότι θα τη στείλουμε κατευθείαν στην ανακύκλωση. Πιθανόν να είναι κάτι πολύ απλό. Έτσι δεν θα επιβαρυνθεί ο οικογενειακός σας προϋπολογισμός. Η γρήγορη αντικατάσταση των συσκευών και μάλιστα κάτω της 3ετίας είναι μάστιγα για τον πολιτισμό μας.

Κατά συνέπεια καλό είναι να επισκευάσετε το παλιό σας ψυγείο, αν και εφόσον το κόστος ανταλλακτικού είναι πολύ μικρό. Πάντα γίνεται από μας μία εκτίμηση και μόνο εφόσον ο πελάτης συμφωνήσει προχωράμε στην αποκατάσταση της βλάβης. Το κόστος του νέου προιόντος επιβαρύνει συνολικά έναν προϋπολογισμό. Μάλιστα σε μία χώρα όπως η Ελλάδα χωρίς βιομηχανία ηλεκτρικών συσκευών η επιβάρυνση και του περιβάλλοντος είναι μεγάλη.


3. Ποιο είναι το κόστος για τη βλάβη ενός αιρκοντίσιον;

Το κόστος για κάθε μία βλάβη αιρκοντίσιον κυμαίνεται ανάλογα με τις επόμενες παραμέτρους:

  1. Τεχνική κάλυψη σε καθημερινή ή αργία. Ο νόμος ορίζει επιμίσθιο στο προσωπικό μας σε Κυριακές και αργίες ανάλογα με το ωράριο.
  2. Παλαιότητα της ηλεκτρικής συσκευής. Κάποια ανταλλακτικά μπορεί να είναι φτηνότερα και κάποια ακριβότερα.
  3. Επάρκεια ανταλλακτικών. Αυτό δεν είναι ζήτημα παλαιότητας. Ακόμη και σε ένα καινούριο προϊόν μπορεί το εργοστάσιο να μην έχει προβλέψει πιθανή αστοχία σε ένα ανταλλακτικό.
  4. Το υγρό R410A είναι κατάλληλο για παλαιές συσκευές και ακριβότερο από το καινούριο οικολογικό R32. Επειδή το τελευταίο είναι ομοιογενές υγρό και όχι μείγμα έχει κάποια πλεονεκτήματα: Καταρχήν μπορεί να ανακυκλωθεί και με το 70% της ποσότητας σε σχέση με το παλαιό κλιματιστικό αποδίδει την ίδια θερμική ισχύ.

4. Πόσο στοιχίζει κατά μέσο όρο η επισκευή ηλεκτρικών συσκευών;

Με ακρίβεια μπορούμε να δώσουμε μόνο τις πληροφορίες για τη συχνότητα κλήσεων και όχι για το μέσο κόστος επισκευής ηλεκτρικών συσκευών. Σε πολλές ιστοσελίδες αναφέρεται ενδεικτικά ένα μέσο κόστος 50 Ευρώ. Στην εταιρεία μας έχουμε ένα τεράστιο δείγμα ολοκληρωμένων επισκευών. Παρά το επίσης πολύ μεγάλο δίκτυο συνεργατών, το κόστος κυμαίνεται ανάλογα με αρκετές παραμέτρους.

Υπάρχουν περιπτώσεις που μία σειρά προϊόντος μπορεί να έχει βγεί ελαττωματική. Τότε σε εκείνον το χρονικό διάστημα η αντικατάσταση γίνεται μέσω αντιπροσωπειών και ο πελάτης δεν χρεώνεται τίποτα. Με μερικές εκατοντάδες μηδενικές χρεώσεις στο συγκεκριμένο προϊόν φαίνεται ότι το κόστος πέφτει συνολικά ακόμη και κάτω από 10 Ευρώ. Καλό είναι να ενημερωθείτε στο τηλεφωνικό μας κέντρο.


5. Διαφέρει η τιμή επισκευής οικιακών συσκευών Θεσσαλονίκης Αθήνας;

Όχι, η τιμή επισκευής οικιακών συσκευών δεν διαφοροποιείται σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Όπως αναφέρθηκε και πιο πάνω διαθέτουμε το μεγαλύτερο δίκτυο συνεργατών. Κατά συνέπεια καλύπτουμε γρήγορα όλες τις περιοχές.

Οι πελάτες αντιμετωπίζονται από μας με ευγένεια και συνέπεια τιμής από όπου και αν έρθει το αίτημα για σέρβις.


6. Αν μία οικιακή συσκευή είναι φτηνή, αξίζει να τη φτιάξω;

Αυτό επαφύεται στη συναισθηματική αξία που έχει για σας η συγκεκριμένη οικιακή συσκευή. Πολλές φορές η αντικατάσταση ενός καλωδίου τροφοδοσίας μπορεί να δώσει άλλα τόσα χρόνια ζωή ακόμη και σε ένα οικονομικό ηλεκτρικό πορτατίφ.


7. Έρχεστε στο χώρο μου;

Ναι, για αυτό έχουμε το καλύτερο όνομα στην αγορά, διότι εξυπηρετούμε κάθε πελάτη χωριστά στο χώρο του. Βλέπουμε κάθε περίπτωση ως ξεχωριστή και με προσήλωση. Σκοπός μας δεν είναι απλά η διεκπεραίωση ενός αιτήματος αλλά να δίνουμε χαρά στους πελάτες μας.


8. Πόσο χρόνο θα διαρκέσει η αποκατάσταση μίας βλάβης;

Γενικά η αποκατάσταση μίας βλάβης μπορεί να διαρκέσει από δέκα λεπτά έως κάποιες ώρες. Εδώ μπορούμε να αναφέρουμε κάποια παραδείγματα. Μία γρήγορη επισκευή είναι εφικτή αν χρειάζεται αντικατάσταση καλωδίου τροφοδοσίας ή κάποια ασφάλεια. Λίγο παραπάνω αν είναι ανάγκη να γίνει αντικατάσταση ενός μετασχηματιστή.

Τώρα στην περίπτωση που χρειάζεται να αλλαχτεί ιμάντας σε ένα πλυντήριο ρούχων ή κάδος σε ένα πλυντήριο πιάτων θα διαρκέσει λίγο περισσότερο. Καλέστε στο τηλεφωνικό μας κέντρο, διότι κάθε περίπτωση είναι ιδιαίτερη.


9. Ποιές είναι οι πιο ευαίσθητες ηλεκτρικές συσκευές;

Θα λέγαμε ότι δεν υπάρχει μονολεκτική απάντηση. Υποθετικά, αν μιλάμε για 1 πλυντήριο ανά νοικοκυριό, φαίνεται ότι το πλυντήριο είναι πιο δαπανηρό όταν χαλάσει. Η βλάβη όμως σε ένα πλυντήριο μπορεί να βγει 1 στα δέκα ακόμη και είκοσι χρόνια. Σε σχέση με τη χρήση πρέπει να σκεπτόμαστε και όχι γενικά με τις κλήσεις στην εταιρεία μας. Ξαναδείτε πιο πάνω τον Πίνακα 1.

Θα διαπιστώσετε ότι οι επισκέψεις μας με αφρομή βλάβες σε Ψυγεία είναι λιγότερες σε σχέση με τα πλυντήρια. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι χαλάνε λιγότερο τα ψυγεία.

Έρευνα έχει δείξει ότι οι καταναλωτές αντικαθιστούν με μεγαλύτερη ευκολία ένα παλιό ψυγείο από ότι ένα πλυντήριο. Αυτό συμβαίνει ανεξάρτητα με το ποσό χρημάτων που έχουν δαπανήσει. Προφανώς η ανάγκη για ψύξη των προϊόντων είναι πολύ πιο επιτακτική από το πλύσιμο ρούχων ή πιάτων.


10. Θέλω τεχνικό τώρα. Εσείς μπορείτε;

Καλέστε μας στο τηλεφωνικό κέντρο και ο πρώτος διαθέσιμος τεχνικός θα είναι δίπλα σας. Ένας επαγγελματίας ηλεκτρολόγος ή ηλεκτρονικός ή ψυκτικός ανάλογα με το αίτημά σας θα αναλάβει να σας εξυπηρετήσει άμεσα.


Τελευταία ενημέρωση: 23 Νοεμβρίου 2020. Συντάκτης: Παπαδόπουλος Αργύρης για service24.

Επικοινωνία

Θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε για κάθε σας πρόβλημα.

Χάρτης