SERVICE ΚΛΙΜΑΤΙΣΤΙΚΩΝ, ΣΕΡΒΙΣ ΚΛΙΜΑΤΙΣΤΙΚΟΥ, 24h

SERVICE ΚΛΙΜΑΤΙΣΤΙΚΩΝ: Αν επιθυμείτε service κλιματιστικού ή σέρβις κλιματιστικών Αθήνα 2130905855 για τιμή κόστος εργασίας και ραντεβού άμεσα.

SERVICE ΚΛΙΜΑΤΙΣΤΙΚΩΝ, ΣΕΡΒΙΣ ΚΛΙΜΑΤΙΣΤΙΚΟΥ, 24h

Πιστέψτε μας. Καταλαβαίνουμε απόλυτα την ταλαιπωρία που προκύπτει όταν το κλιματιστικό σας παθαίνει μία βλάβη και δεν λειτουργεί, έστω και για λίγο. Ή όταν θέλετε να κάνετε συντήρηση στο κλιματιστικό σας. Αυτό γίνεται πιο επιτακτικό ιδιαίτερα πριν την έναρξη του καλοκαιριού ή πριν το χειμώνα, και δεν μπορείτε να βρείτε ούτε δείγμα τεχνικού. Ή καταλήγετε να εμπιστεύεστε τεχνικούς οι οποίοι κάνουν περισσότερη ζημιά στην κλιματιστική μονάδα σας. Για αυτό το λόγο η εταιρεία μας παρέχει αξιόπιστες υπηρεσίες επισκευής και συντήρησης κλιματιστικών σε:

  1. Νοικοκυριά.
  2. Καταστήματα.
  3. Εταιρείες.
  4. Επιχειρήσεις.
  5. Γραφεία.
  6. Δημόσιες υπηρεσίες.
  7. Οικίες.
  8. Διαμερίσματα.
  9. Μονοκατοικίες.
  10. Μεζονέτες.

Σέρβις Κλιματιστικού, επισκευή και συντήρηση

Service Κλιματιστικών

Το σέρβις κλιματιστικού είναι εξαιρετικά σημαντικό για πολλούς λόγους. Αρχικά, όταν γίνεται από εκπαιδευμένους και έμπειρους ηλεκτρολόγους συντηρητές, μπορεί να δώσει άλλη πνοή στη συσκευή σας. Ακόμη περισσότερο μπορεί να απογειώσει τη διάρκεια ζωής της. Θα συνεχίσετε να απολαμβάνετε τη ζέστη ή το κρύο που βγάζει για πολύ καιρό χωρίς να χρειαστεί να το αντικαταστήσετε με ένα καινούργιο. Επίσης, βοηθάει πάρα πολύ στην ποιότητα του αέρα που αναπνέετε και στο περιβάλλον όπου ζείτε. Ένα επισκευασμένο κλιματιστικό που λειτουργεί άψογα δεν μεταφέρει στην ατμόσφαιρα βακτήρια και άλλους ρυπογόνους παράγοντες. Γίνεται έτσι παράγοντας συμβολής στην καλή υγειινή του χώρου.

7 πλεονεκτήματα της εταιρείας μας

  1. Απόλυτη εξειδίκευση προσωπικού.
  2. Μεγάλη εμπειρία κάθε ταχνικού πάνω από 20 χρόνια.
  3. Ταχύτητα διεκπεραίωσης κάθε περιστατικού απαράμιλλη.
  4. Διαδικασίες από το τηλεφώνημά σας έως την ολοκλήρωση ακολουθούν ISO αυστηρές διαδικασίες.
  5. Οι προσωπικές πληροφορίες σας διαχειρίζονται εναρμονισμένες απόλυτα με το GDPR και τις οδηγίες της Ευρωπαϊκής Ένωσης CE.
  6. Εκδίδονται νόμιμες αποδείξεις ή τιμολόγια κατά περίπτωση.
  7. Κάθε αιρκοντίσιον είναι δική σας περιουσία και ως τέτοια περιβάλλεται με την απαραίτητη προσοχή.

Τι θα κάνετε αν αντιμετωπίσετε βλάβη;

Όμως στην περίπτωση που η συσκευή σας βγάλει κάποιο πρόβλημα, θα πρέπει να ξέρετε να καλέσετε τον σωστό τεχνικό και τη σωστή εταιρεία. Τον σωστό επαγγελματία που θα χειριστεί τη βλάβη σας γρήγορα και αποτελεσματικά και σε καλή τιμή.

Ενδείξεις ότι χρειάζεστε επέμβαση ειδικού;

Στην περίπτωση που το κλιματιστικό σας χρειαστεί έναν ειδικό τεχνικό μας, θα σας δώσει κάποιες ενδείξεις. Αυτές παραπέμπουν σε σημεία όπου υπάρχει φθορά ή προειδοποιούν για επικείμενη βλάβη. Μερικά από τα πιο προφανή σημάδια πως χρειάζεστε σέρβις κλιματιστικού είναι τα ακόλουθα:

  1. Άσχημες οσμές: Αν αντιλαμβάνεστε άσχημες οσμές που έρχονται από το κλιματιστικό σας, τότε πρέπει να ασχοληθείτε με το πρόβλημα πριν γίνει σοβαρότερο. Ευτυχώς, μία γρήγορη διαγνωστική επίσκεψη από έναν τεχνικό μας, θα σας πει κατά πόσο το κλιματιστικό σας χρειάζεται σέρβις και πλήρη καθαρισμό.
  2. Ασυνήθιστος θόρυβος: Τα περισσότερα κλιματιστικά παράγουν ήχους χαμηλού επιπέδου όταν ξεκινάνε και όταν σβήνουν. Οι δυνατοί, ξαφνικοί ή ασυνήθιστοι θόρυβοι μπορεί να σημαίνουν πως έχετε πρόβλημα με το κλιματιστικό σας. Μπορεί κάποιο εξάρτημα ή κάποια βίδα να έχει αποσυνδεθεί ή ακόμη και να έχουν μπει στο εσωτερικό του ανεμιστήρα φύλλα ή και άλλα σκουπίδια. Η ομάδα μας θα βρει την πηγή του προβλήματος και θα σας προτείνει μία λύση που θα κρατήσει το χώρο ζεστό αλλά και δροσερό όλο το χρόνο.
  3. Διαρροές νερού: Το κλιματιστικό σας εξαρτάται από ψυκτικά υγρά για να ψύχει ή να ζεσταίνει το χώρο σας και μπορεί ίσως να δημιουργούν υγρασία κατά την λειτουργία του. Τα υγρά όμως αυτά δεν πρέπει να συσσωρεύονται ή να τρέχουν μέσα στο σπίτι σας. Διαρροές ή συσσωρευμένο νερό γύρω από το κλιματιστικό αποτελούν σημαντικό σημάδι πως το κλιματιστικό σας δεν δουλεύει καλά. Μην αργήσετε να μας καλέσετε για σέρβις κλιματιστικού. Οι διαρροές μπορεί να προκαλέσουν βλάβες ακόμη και στον ηλεκτρολογικό πίνακα στο σπίτι σας.

Στον τομέα της επισκευής, συντήρησης και σέρβις κλιματιστικών, καλό θα είναι να εμπιστεύεστε μόνο εξειδικευμένους και έμπειρους τεχνικούς. Σαν αυτούς που διαθέτει η εταιρεία μας και με τους οποίους συνεργαζόμαστε χρόνια και χωρίς κανένα πρόβλημα.

Service κλιματιστικών με ταχύτητα και αποτελεσματικότητα

Η εταιρεία μας διαθέτει μακροχρόνια εμπειρία και μηχανήματα τελευταίας τεχνολογίας. Σε ολόκληρη την περιοχή σας επεμβαίνουμε ταχύτατα, άμεσα και αποτελεσματικά και διορθώνουμε το πρόβλημά σας. Χρησιμοποιούμε τεχνικό προσωπικό και συνεργεία που είναι εκπαιδευμένα και διαθέτουν την τεχνογνωσία, ώστε να επεμβαίνουν και στα πιο δύσκολα περιστατικά.

Έτσι, άμεσα ερχόμαστε είτε στο χώρο κατοικίας σας είτε στην εταιρεία σας σας ή οπουδήποτε αλλού έχει παρουσιαστεί ανάγκη. Οι τεχνικοί μας εργάζονται αθόρυβα, με διακριτικότητα και γρήγορα αφήνοντας, μετά το πέρας των εργασιών, τον χώρο σας και το κλιματιστικό σας πεντακάθαρα. Έτσι θα μπορέσετε να επιστρέψετε στη φυσιολογική λειτουργία.

Ακόμη περισσότερο όταν πρόκειται για επαγγελματικές εγκαταστάσεις όπως ένα μαγαζί ή μία εταιρεία που εξυπηρετεί πολλούς υπαλλήλους. Αντιλαμβανόμαστε απόλυτα πως, αν ένα κλιματιστικό ή ένα σύστημα ψύξης θέρμανσης δεν λειτουργεί σωστά, αυτό μπορεί να σας στοιχίσει. Το κόστος δεν είναι μόνο σε χρήματα αλλά και σε πελάτες καθώς και δυσαρέσκεια μεταξύ των εργαζομένων σας λόγω εργασιακών συνθηκών. Για αυτό και οι εξουσιοδοτημένοι τεχνικοί μας προστρέχουν στον χώρο σας γρήγορα για να επιδιορθώσουν οποιαδήποτε βλάβη και να επαναφέρουν την λειτουργικότητα.

Οι τιμές της εταιρείας σας που κυμαίνονται;

Όταν παρουσιάζεται ένα πρόβλημα με το κλιματιστικό σας γνωρίζουμε ακριβώς πως σκέφτεστε. Το πρώτο σας άγχος είναι η επαναφορά της λειτουργικότητας του είτε σε επίπεδο κατοικίας είτε σε επίπεδο εργασίας. Και το δεύτερο είναι το οικονομικό μέρος. Η εταιρεία μας παρέχει υπηρεσίες σε προσιτή τιμή. Κάθε μας έργο, συντήρηση και επισκευή συνοδεύεται από εγγυήσεις και πιστοποιήσεις, ώστε να μην χρειάζεται να αγχώνεστε καθόλου.

Αν επιθυμείτε να λάβετε μια προσφορά μπορείτε να μας τηλεφωνήσετε όλο το 24ωρο ή να συμπληρώσετε τη φόρμα που θα βρείτε στη σελίδα μας με τα στοιχεία σας και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας άμεσα. Δεσμευόμαστε στην παροχή ανταγωνιστικών και αξιόπιστων υπηρεσιών για τη δική σας εξυπηρέτηση.

Χρειάζεστε τεχνικό και δεν μπορείτε να αποφασίσετε;

Θεωρούμε απόλυτα κατανοητό να αφιερώνετε αρκετό χρόνο και σκέψη στην απόφαση επιλογής της κατάλληλης εταιρείας. Όλοι μας έχουμε έρθει αντιμέτωποι με κακούς και αναξιόπιστους τεχνίτες που προκάλεσαν μεγαλύτερη ζημιά από ό,τι υπήρχε πριν.

Παράδειγμα σέρβις κλιματιστικού για τον κ. Ιωαννίδη

Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η ιστορία που μοιράστηκε μαζί μας ο κ. Ιωαννίδης Γιώργος για σέρβις κλιματιστικού στην Αθήνα μέσω μιας κριτικής στο Google. Μόλις είχε μετακομίσει σε ένα νέο διαμέρισμα και ήθελε να μεταφέρει ένα κλιματιστικό από το προηγούμενο σπίτι του. Αλλά και ένα που υπήρχε ήδη μέσα στο σπίτι θέλησε να το επισκευάσει. Προτίμησε έναν τεχνικό που του σύστησε κάποιος. Αρχικά, τον έψαχνε στα τηλέφωνα περίπου μία εβδομάδα. Όταν κατάφεραν και κλείσανε ραντεβού, ο τεχνικός τον έστησε 3 φορές αναβάλλοντας κάθε φορά τη συνάντηση. Όταν κατάφερε και ήρθε, όχι μόνο έκανε μισές δουλειές και άφησε τον χώρο βρώμικο αλλά και προκάλεσε και βλάβη στο κλιματιστικό. Τότε ήταν που κάλεσε την εταιρεία μας. Κλείσαμε ένα ραντεβού στο επόμενο, διαθέσιμο κενό στο πρόγραμμά του. Επιλύσαμε όλα του τα προβλήματα υπεύθυνα και με υψηλό επαγγελματισμό.

ΜΑΡΤΥΡΙΕΣ, ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ, ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ ΠΕΛΑΤΩΝ

Ιστορίες επισκευής ηλεκτρικών συσκευών από τους πελάτες μας σε Αθήνα Θεσσαλονίκη Βόλο Ηράκλειο και Πάτρα!

Βασιλική Πρέκα από Επισκευή τηλεόρασης, Χαλάνδρι

Άριστο σέρβις από την αρχή μέχρι το τέλος. Επίσης, στην καλύτερη τιμή στην αγορά μετά από μία γρήγορη έρευνα που έκανα. Ευχαριστώ πολύ.


Βασιλική Πρέκα, Επισκευή τηλεόρασης, Χαλάνδρι
Maria & Peter Gordon από Ανταλλακτικό πλυντηρίου, Αθήνα

Ο τεχνικός ήρθε την ώρα που είχαμε συμφωνήσει, βρήκε το πρόβλημα, επέστρεψε με το ανταλλακτικό την ώρα που συμφωνήσαμε και το αντικατέστησε στο πλυντήριο μας. Μας φάνηκε πολύ ευγενικός και σωστός επαγγελματίας.


Maria & Peter Gordon, Ανταλλακτικό πλυντηρίου, Αθήνα
Μάγδα και Βαγγέλης Γεωργίου από Προβλήματα Nova, Γλυφάδα

Είχα πρόβλημα με την Nova και για μία ολόκληρη μέρα δεν έπιανα κανένα κανάλι. Κάλεσα την εταιρεία, ήρθανε την επόμενη μέρα και κάνανε επιτόπου τις διορθώσεις. Πραγματικοί επαγγελματίες!


Μάγδα και Βαγγέλης Γεωργίου, Προβλήματα Nova, Γλυφάδα
Κώστας Παπαθανασίου από Service Cosmote TV, Πατήσια

Χρησιμοποίησα την εταιρεία για δεύτερη φορά και μπορώ να πω πως δεν έχω κανένα παράπονο. Η επισκευή έγινε γρήγορα και στην ώρα τους και το κόστος λογικό. Θα τους ξαναπροτιμήσω!


Κώστας Παπαθανασίου, Service Cosmote TV, Πατήσια
George & Betty Evangelou από Βλάβη σε laptop, Περιστέρι

Τέλειες συμβουλές και τέλειο σέρβις. Φανταστική εξυπηρέτηση! Ευχαριστώ πολύ για τη βοήθεια!


George & Betty Evangelou, Βλάβη σε laptop, Περιστέρι
Έλενα Καραγιώργου από Συντήρηση Υπολογιστή, Αμπελόκηποι

Εξαιρετικοί τεχνικοί και συστάσεις για τον Η/Υ μου. Αν έχετε κάποιο πρόβλημα με τον υπολογιστή σας μην το καθυστερήσετε. Αυτή η εταιρεία είναι τέλεια.


Έλενα Καραγιώργου, Συντήρηση Υπολογιστή, Αμπελόκηποι
Μαρία Χρήστου από Βλάβες air condition, Κηφισιά

Στην εταιρεία που δουλεύω είχαμε για 2 μήνες προβλήματα με το air condition στους κοινόχρηστους χώρους και στον data room. Καλέσαμε τα παιδιά, ήρθανε την επόμενη μέρα, κάνανε τις επισκευές στο σύστημα και όλα τώρα δουλεύουν ρολόι.


Μαρία Χρήστου, Βλάβες air condition, Κηφισιά
Αλέξανδρος Αναγνώστου από Συντήρηση κλιματιστικού, Κυψέλη

Βρήκα αυτή την εταιρεία στο Ίντερνετ. Ήρθα σε επαφή μαζί τους και εντυπωσιάστηκα από το προσωπικό, την εξυπηρέτηση και την ποιότητα της εργασίας.


Αλέξανδρος Αναγνώστου, Συντήρηση κλιματιστικού, Κυψέλη
Γιώργος Α. από Ανταλλακτικό ψυγείου, Παγκράτι

Η εταιρεία και οι τεχνικοί φέρθηκαν πολύ επαγγελματικά στις εργασίες επισκευών που κάνανε για εμάς. Η ανταπόκριση ήταν άμεση και αξιόλογη. Μπράβο τους.


Γιώργος Α., Ανταλλακτικό ψυγείου, Παγκράτι

7 πλεονεκτήματα που κάνουν τη διαφορά

  1. Απόλυτη εξειδίκευση προσωπικού.
  2. Μεγάλη εμπειρία κάθε τεχνικού πάνω από 20 χρόνια.
  3. Ταχύτητα διεκπεραίωσης κάθε περιστατικού απαράμιλλη.
  4. Διαδικασίες από το τηλεφώνημά σας έως την ολοκλήρωση ακολουθούν ISO αυστηρές διαδικασίες.
  5. Εκδίδονται νόμιμες αποδείξεις ή τιμολόγια κατά περίπτωση.
  6. Οι προσωπικές πληροφορίες σας διαχειρίζονται εναρμονισμένες απόλυτα με το GDPR και τις οδηγίες της Ευρωπαϊκής Ένωσης CE.
  7. Κάθε Ηλεκτρική Συσκευή είναι δική σας περιουσία και ως τέτοια περιβάλλεται με την απαραίτητη προσοχή.
Επισκευές Πλεονεκτήματα why us 10reasons Επισκευές 10 Λόγοι

10 Λόγοι για να μας επιλέξετε

  1. Διαρκής μετεκπαίδευση προσωπικού στις νέες τεχνολογίες.
  2. Σε κάθε νέα ηλεκτρική συσκευή γίνονται ειδικά σεμινάρια από ειδικούς κάθε εταιρείας Bosch, Miele, Whirlpool κλπ.
  3. Αυτοσυνέπεια λόγων και έργων σε ό,τι συμφωνήσουμε τηλεφωνικά.
  4. Ανταγωνιστικές τιμές. Σε μας γλυτώνετε χρόνο και χρήμα.
  5. Οι διαδικασίες μας προσφέρουν τα μέγιστα στο περιβάλλον.
  6. Πάντα γίνεται εκτίμηση αν συμφέρει η επισκευή μίας συσκευής. Μόνο αν είναι βέβαιο ότι ο πελάτης θα κερδίσει προχωράμε.
  7. Η ευγένεια του προσωπικού είναι δεδομένη.
  8. Τα ραντεβού κλείνονται σύμφωνα με την επιθυμία κάθε πελάτη.
  9. 14 άτομα στο τηλεφωνικό κέντρο είναι στην πρώτη γραμμή, ώστε κανένας πελάτης να μην περιμένει.
  10. Αρκετές φορές ένα θέμα επιλύεται τηλεφωνικά. Δεν έχετε παρά να ενημερωθείτε. Πιθανώς να είναι όντως κάτι απλό. Το επιστημονικό προσωπικό είναι για σας διαθέσιμο.

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ – 10 Frequently Asked Questions (F.A.Q.)

Πιο κάτω δίνονται οι δέκα πιο συχνές ερωτήσεις (10 frequently asked questions – F.A.Q.) που μας κάνουν οι πελάτες στο τηλεφωνικό κέντρο.

Μη διστάσετε να μας καλέσετε αν υπάρχουν κάποιες απορίες ή διαβάστε παρακάτω τις συχνές ερωτήσεις που λαμβάνουμε καθημερινά. Έτσι θα έχετε σχηματίσει πιο καλή άποψη για την πληρότητα των παρεχομένων υπηρεσιών μας.

1. Αναλαμβάνετε την επισκευή μόνο πλυντηρίων και ψυγείων ή και άλλες συσκευές;

Ναι η εταιρεία μας αναλαμβάνει την επισκευή για όλες τις ηλεκτρικές συσκευές και όχι μόνο πλυντήρια και ψυγεία. Πρακτικά δεν υπάρχει κάποιο brand name που να μην καλύπτουμε. Η μακρόχρονη εμπειρία μας αποτελεί τη δική σας εγγύηση για το καλύτερο. Δείτε και τις αξιολογήσεις των πελατών μας. Αναλαβάνουμε από έναν Ηλεκτρονικό Υπολογιστή, ένα Laptop μέχρι τον πιο σύγχρονο ψυγειοκαταψύκτη.

Είτε πρόκειται για ένα παλιό αιρκοντίσιον με δυσεύρετα ανταλλακτικά, είτε για μία ηλεκτρική συσκευή συναισθηματικής αξίας εμείς θα κάνουμε για σας το καλύτερο δυνατό.


2. Φτιάχνετε μόνο σχετικά καινούρια ψυγεία ή και παλαιές οικιακές συσκευές;

Η εταιρεία μας αναλαμβάνει τόσο σύγχρονες οικιακές συσκευές όπως στα έξυπνα σπίτια όσο και πιο παλιές. Επειδή κάποια ηλεκτρική συσκευή χάλασε, δεν σημαίνει ότι θα τη στείλουμε κατευθείαν στην ανακύκλωση. Πιθανόν να είναι κάτι πολύ απλό. Έτσι δεν θα επιβαρυνθεί ο οικογενειακός σας προϋπολογισμός. Η γρήγορη αντικατάσταση των συσκευών και μάλιστα κάτω της 3ετίας είναι μάστιγα για τον πολιτισμό μας.

Κατά συνέπεια καλό είναι να επισκευάσετε το παλιό σας ψυγείο, αν και εφόσον το κόστος ανταλλακτικού είναι πολύ μικρό. Πάντα γίνεται από μας μία εκτίμηση και μόνο εφόσον ο πελάτης συμφωνήσει προχωράμε στην αποκατάσταση της βλάβης. Το κόστος του νέου προιόντος επιβαρύνει συνολικά έναν προϋπολογισμό. Μάλιστα σε μία χώρα όπως η Ελλάδα χωρίς βιομηχανία ηλεκτρικών συσκευών η επιβάρυνση και του περιβάλλοντος είναι μεγάλη.


3. Ποιο είναι το κόστος για τη βλάβη ενός αιρκοντίσιον;

Το κόστος για κάθε μία βλάβη αιρκοντίσιον κυμαίνεται ανάλογα με τις επόμενες παραμέτρους:

  1. Τεχνική κάλυψη σε καθημερινή ή αργία. Ο νόμος ορίζει επιμίσθιο στο προσωπικό μας σε Κυριακές και αργίες ανάλογα με το ωράριο.
  2. Παλαιότητα της ηλεκτρικής συσκευής. Κάποια ανταλλακτικά μπορεί να είναι φτηνότερα και κάποια ακριβότερα.
  3. Επάρκεια ανταλλακτικών. Αυτό δεν είναι ζήτημα παλαιότητας. Ακόμη και σε ένα καινούριο προϊόν μπορεί το εργοστάσιο να μην έχει προβλέψει πιθανή αστοχία σε ένα ανταλλακτικό.
  4. Το υγρό R410A είναι κατάλληλο για παλαιές συσκευές και ακριβότερο από το καινούριο οικολογικό R32. Επειδή το τελευταίο είναι ομοιογενές υγρό και όχι μείγμα έχει κάποια πλεονεκτήματα: Καταρχήν μπορεί να ανακυκλωθεί και με το 70% της ποσότητας σε σχέση με το παλαιό κλιματιστικό αποδίδει την ίδια θερμική ισχύ.

4. Πόσο στοιχίζει κατά μέσο όρο η επισκευή ηλεκτρικών συσκευών;

Με ακρίβεια μπορούμε να δώσουμε μόνο τις πληροφορίες για τη συχνότητα κλήσεων και όχι για το μέσο κόστος επισκευής ηλεκτρικών συσκευών. Σε πολλές ιστοσελίδες αναφέρεται ενδεικτικά ένα μέσο κόστος 50 Ευρώ. Στην εταιρεία μας έχουμε ένα τεράστιο δείγμα ολοκληρωμένων επισκευών. Παρά το επίσης πολύ μεγάλο δίκτυο συνεργατών, το κόστος κυμαίνεται ανάλογα με αρκετές παραμέτρους.

Υπάρχουν περιπτώσεις που μία σειρά προϊόντος μπορεί να έχει βγεί ελαττωματική. Τότε σε εκείνον το χρονικό διάστημα η αντικατάσταση γίνεται μέσω αντιπροσωπειών και ο πελάτης δεν χρεώνεται τίποτα. Με μερικές εκατοντάδες μηδενικές χρεώσεις στο συγκεκριμένο προϊόν φαίνεται ότι το κόστος πέφτει συνολικά ακόμη και κάτω από 10 Ευρώ. Καλό είναι να ενημερωθείτε στο τηλεφωνικό μας κέντρο.


5. Διαφέρει η τιμή επισκευής οικιακών συσκευών Θεσσαλονίκης Αθήνας;

Όχι, η τιμή επισκευής οικιακών συσκευών δεν διαφοροποιείται σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Όπως αναφέρθηκε και πιο πάνω διαθέτουμε το μεγαλύτερο δίκτυο συνεργατών. Κατά συνέπεια καλύπτουμε γρήγορα όλες τις περιοχές.

Οι πελάτες αντιμετωπίζονται από μας με ευγένεια και συνέπεια τιμής από όπου και αν έρθει το αίτημα για σέρβις.


6. Αν μία οικιακή συσκευή είναι φτηνή, αξίζει να τη φτιάξω;

Αυτό επαφύεται στη συναισθηματική αξία που έχει για σας η συγκεκριμένη οικιακή συσκευή. Πολλές φορές η αντικατάσταση ενός καλωδίου τροφοδοσίας μπορεί να δώσει άλλα τόσα χρόνια ζωή ακόμη και σε ένα οικονομικό ηλεκτρικό πορτατίφ.


7. Έρχεστε στο χώρο μου;

Ναι, για αυτό έχουμε το καλύτερο όνομα στην αγορά, διότι εξυπηρετούμε κάθε πελάτη χωριστά στο χώρο του. Βλέπουμε κάθε περίπτωση ως ξεχωριστή και με προσήλωση. Σκοπός μας δεν είναι απλά η διεκπεραίωση ενός αιτήματος αλλά να δίνουμε χαρά στους πελάτες μας.


8. Πόσο χρόνο θα διαρκέσει η αποκατάσταση μίας βλάβης;

Γενικά η αποκατάσταση μίας βλάβης μπορεί να διαρκέσει από δέκα λεπτά έως κάποιες ώρες. Εδώ μπορούμε να αναφέρουμε κάποια παραδείγματα. Μία γρήγορη επισκευή είναι εφικτή αν χρειάζεται αντικατάσταση καλωδίου τροφοδοσίας ή κάποια ασφάλεια. Λίγο παραπάνω αν είναι ανάγκη να γίνει αντικατάσταση ενός μετασχηματιστή.

Τώρα στην περίπτωση που χρειάζεται να αλλαχτεί ιμάντας σε ένα πλυντήριο ρούχων ή κάδος σε ένα πλυντήριο πιάτων θα διαρκέσει λίγο περισσότερο. Καλέστε στο τηλεφωνικό μας κέντρο, διότι κάθε περίπτωση είναι ιδιαίτερη.


9. Ποιές είναι οι πιο ευαίσθητες ηλεκτρικές συσκευές;

Θα λέγαμε ότι δεν υπάρχει μονολεκτική απάντηση. Υποθετικά, αν μιλάμε για 1 πλυντήριο ανά νοικοκυριό, φαίνεται ότι το πλυντήριο είναι πιο δαπανηρό όταν χαλάσει. Η βλάβη όμως σε ένα πλυντήριο μπορεί να βγει 1 στα δέκα ακόμη και είκοσι χρόνια. Σε σχέση με τη χρήση πρέπει να σκεπτόμαστε και όχι γενικά με τις κλήσεις στην εταιρεία μας. Ξαναδείτε πιο πάνω τον Πίνακα 1.

Θα διαπιστώσετε ότι οι επισκέψεις μας με αφρομή βλάβες σε Ψυγεία είναι λιγότερες σε σχέση με τα πλυντήρια. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι χαλάνε λιγότερο τα ψυγεία.

Έρευνα έχει δείξει ότι οι καταναλωτές αντικαθιστούν με μεγαλύτερη ευκολία ένα παλιό ψυγείο από ότι ένα πλυντήριο. Αυτό συμβαίνει ανεξάρτητα με το ποσό χρημάτων που έχουν δαπανήσει. Προφανώς η ανάγκη για ψύξη των προϊόντων είναι πολύ πιο επιτακτική από το πλύσιμο ρούχων ή πιάτων.


10. Θέλω τεχνικό τώρα. Εσείς μπορείτε;

Καλέστε μας στο τηλεφωνικό κέντρο και ο πρώτος διαθέσιμος τεχνικός θα είναι δίπλα σας. Ένας επαγγελματίας ηλεκτρολόγος ή ηλεκτρονικός ή ψυκτικός ανάλογα με το αίτημά σας θα αναλάβει να σας εξυπηρετήσει άμεσα.


Επικοινωνία

Θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε για κάθε σας πρόβλημα.

Χάρτης