Service Τηλεοράσεων, Σέρβις Τηλεόρασης TV 24h κοντά σας

SERVICE ΤΗΛΕΟΡΑΣΕΩΝ: Αν επιθυμείτε service τηλεόραση ή σέρβις τηλεοράσεων tv καλέστε 2130905855 για τιμή κόστος εργασίας και ραντεβού.

Service Τηλεοράσεων, Σέρβις Τηλεόρασης TV 24h κοντά σας

Σέρβις τηλεοράσεων και συντήρηση

Χρειάζεστε και ψάχνετε για έναν τεχνικό, κατάστημα ή εταιρεία επισκευής για την τηλεόρασή σας που δεν λειτουργεί σωστά; Έχει σπάσει ή έχει ραγίσει η οθόνη της τηλεόρασης σας και δεν μπορείτε να απολαύσετε τις αγαπημένες σας ταινίες και σειρές; Μην ψάχνετε περαιτέρω. Η εταιρεία μαςδιαθέτει χρόνια εμπειρίας και προϋπηρεσίας στο τομέα του service τηλεοράσεων.

service Τηλεοράσεων

Οι εκπαιδευμένοι και εξειδικευμένοι τεχνικοί μας αναλαμβάνουν την επισκευή τηλεοράσεων των μεγαλύτερων κατασκευαστών. Στόχος μας είναι η επαναφορά της TV σας σε πλήρη λειτουργικότητα όσο πιο γρήγορα γίνεται.

Έτσι είτε χρησιμοποιείτε την τηλεόραση σας για προσωπική και οικιακή χρήση στο σπίτι είτε στο πλαίσιο της επιχείρησής σας, μία μη λειτουργική τηλεόραση σίγουρα προκαλεί ανησυχία, άγχος και σε κάποιες περιπτώσεις απώλεια χρημάτων. Μην ανησυχείτε, όμως. Είμαστε στο πλάι και θα αναλάβουμε το σέρβις τηλεόρασης σας με οικονομικά πακέτα προσφορών.

Στην περίπτωση που η τηλεόραση σας βγάλει κάποιο πρόβλημα θα πρέπει να ξέρετε και να καλέσετε τον σωστό τεχνικό και τη σωστή εταιρεία. Τον σωστό επαγγελματία που θα χειριστεί την επισκευή γρήγορα και αποτελεσματικά και σε καλή τιμή. Και το καλύτερο: που δεν θα χρειαστεί να τον ψάχνετε στα τηλέφωνα για να έρθει να επισκευάσει την τηλεόραση σας.

Ποιες είναι οι ενδείξεις για service τηλεόρασης;

Στην περίπτωση που η τηλεόραση σας χρειάζεται service, θα σας δώσει κάποιες ενδείξεις πως κάπου υπάρχει φθορά και βλάβη. Μερικά από τα πιο προφανή σημάδια πως χρειάζεστε σέρβις τηλεόρασης είναι τα ακόλουθα:

  1. Νεκρά πίξελ: ίσως ένα από τα πιο ενοχλητικά προβλήματα σε μία τηλεόραση, ειδικά όταν τα πίξελ βρίσκονται στην μέση της οθόνης και σας εμποδίζουν να δείτε το αγαπημένο σας πρόγραμμα. Μερικές φορές αυτές οι κουκκίδες είναι μαύρες ή πράσινες. Πριν να καταλήξετε στο χειρότερο σενάριο, θα πρέπει να δούμε αν πρόκειται για καμένα πίξελ ή απλά κολλημένα. Η διαφορά είναι ότι τα δεύτερα συμβαίνουν επειδή υπάρχει πρόβλημα με το τρανζίστορ. Σε αυτή τα περίπτωση τα πίξελ έχουν συχνά διαφορετικά χρώματα και βρίσκονται σε διαφορετικές θέσεις. Διαφορετικά, η τηλεόρασή σας χρειάζεται σέρβις.
  2. Παραμόρφωση στα χρώματα: αν τα χρώματα στην οθόνη σας εμφανίζονται παραμορφωμένα, η τηλεόραση σας κατά πάσα πιθανότητα δεν λειτουργεί σωστά. Συνήθως κάτι τέτοιο συμβαίνει σταδιακά, κάτι που σημαίνει πως δεν θα προσέξετε καμία διαφορά αμέσως. Ευτυχώς, η παραμόρφωση είναι σχετικά εύκολη να διορθωθεί στις περισσότερες περιπτώσεις. Μην απελπίζεστε! Καλέστε μας και ένας επαγγελματίας θα έρθει στο χώρο σας για μία διάγνωση.
  3. Γραμμές και μπάρες και θαμπή οθόνη: αν η τηλεόραση σας ξεκινάει να εμφανίζει γραμμές και μπάρες, γενικά αυτό είναι σημάδι πως υπάρχει κάποιο πρόβλημα με τον σύνδεσμο. Αυτό συνήθως μπορεί να συμβεί όταν κάτι μαγνητικό έχει τοποθετηθεί κοντά στην τηλεόραση απομαγνητίζοντάς την. Επίσης, πολύ συχνό είναι όταν η εικόνα στην τηλεόραση φαίνεται να είναι θαμπή ή θολή, κάτι που δυσχεραίνει την απόλαυση σας.

Πολλές φορές είναι δύσκολο να γνωρίζετε κατά πόσο η τηλεόραση σας δεν λειτουργεί σωστά και χρειάζεται service ή το πρόβλημα βρίσκεται με το σήμα και την σύνδεση. Παρόλα αυτά, υπάρχουν κάποια σημάδια τα οποία σας βοηθούν στη διάγνωση της τηλεόρασης σας. Ελάτε σε επαφή και επικοινωνήστε με την ομάδα μας είτε τηλεφωνικά είτε συμπληρώνοντας την ηλεκτρονική φόρμα στην ιστοσελίδα μας. Θα συζητήσουμε τις ανάγκες σας μαζί και θα σας προτείνουμε την κατάλληλη λύση. Διαθέτουμε μία τεράστια γκάμα προϊόντων και υπηρεσιών service τηλεοράσεων για να επιλέξετε, ακόμη και αν έχει περάσει η εγγύηση της τηλεόρασης σας.

Service τηλεόρασης με ταχύτητα και αποτελεσματικότητα

Η εταιρεία μας διαθέτει μακροχρόνια εμπειρία και εξοπλισμό τελευταίας τεχνολογίας. Οι τεχνικοί σέρβις μας ενημερώνονται συνεχώς και επιμορφώνονται σχετικά με τις ραγδαίες εξελίξεις που λαμβάνουν χώρα στον χώρο της τηλεόρασης. Είναι γεγονός ότι συνεχώς αναπτύσσονται νέα μοντέλα και νέα είδη τηλεοράσεων. Μετά την επικοινωνία μαζί σας, θα κανονίσουμε ένα ραντεβού σε ώρα που σας βολεύει. Ένα μέλος της ομάδας μας θα έρθει από τον χώρο σας για μία πρώτη διάγνωση. Αν είναι κάτι που μπορεί να επισκευαστεί επιτόπου θα προβεί στο Service τηλεόρασης στο χώρο σας και χωρίς ταλαιπωρία θα επιστρέψετε στην απόλαυση της τηλεόρασής σας. Αν, όμως, χρειάζεται η τηλεόραση να μεταφερθεί στο κέντρο επισκευών της εταιρείας μας, θα την πάρει μαζί του για διάγνωση και service. Στο κέντρο οι τεχνικοί μας θα προβούν σε όλες τις απαραίτητες επισκευές και θα φτιάξουν την τηλεόραση σας. Θα την επιστρέψουν στο χώρο σας όσο πιο γρήγορα γίνεται ώστε να μην μείνετε χωρίς τηλεόραση.

Service Τηλεοράσεων για επαγγελματίες

Ειδικά όταν πρόκειται για επαγγελματικές εγκαταστάσεις όπως ένα μαγαζί ή μία εταιρεία που χρησιμοποιεί για διάφορους λόγους τηλεοράσεις, καταλαβαίνουμε απόλυτα πως αν μία ή περισσότερες δεν λειτουργούν σωστά αυτό μπορεί να σας στοιχίσει χρήματα καθώς και πελάτες. Για αυτό και οι εξουσιοδοτημένοι τεχνικοί μας προστρέχουν στον χώρο σας γρήγορα για να επιδιορθώσουν οποιαδήποτε βλάβη και να επαναφέρουν την λειτουργικότητα.

Θέλετε τιμή για σέρβις τηλεόρασης;

Όταν παρουσιάζεται ένα πρόβλημα με την τηλεόραση σας γνωρίζουμε ακριβώς πως σκέφτεστε. Δύο πράγματα γυρίζουν στο μυαλό σας. Πότε θα φτιαχτεί και πόσο καιρό θα χρειαστεί να μείνετε χωρίς τηλεόραση αλλά και πόσο θα κοστίσει και αν το service θα είναι δαπανηρό. Η εταιρεία μας σας καλύπτει στην Αθήνα και στις δύο περιπτώσεις. Με άριστη οργάνωση και προγραμματισμό, διαθέτουμε σαφή χρονοδιαγράμματα όσον αφορά το service τηλεοράσεων. Θα γνωρίζετε ακριβώς πότε θα παραλάβουμε την τηλεόραση σας και πότε θα σας την επιστρέψουμε. Και όσον αφορά την τιμή για το σέρβις της δικής σας τηλεόρασης, λόγω εμπειρίας και προϋπηρεσίας, παρέχουμε:

  • τα οικονομικότερα πακέτα της αγοράς,
  • που συνδυάζουν ποιότητα υπηρεσιών,
  • με ταχύτητα και αποτελεσματικότητα.

Πάρτε προσφορά για Service Τηλεοράσεων

Αν επιθυμείτε να λάβετε μια προσφορά για Service Τηλεοράσεων μπορείτε να μας τηλεφωνήσετε όλο το 24ωρο ή να συμπληρώσετε τη φόρμα που θα βρείτε στη σελίδα μας με τα στοιχεία σας. Θα επικοινωνήσουμε μαζί σας άμεσα. Δεσμευόμαστε στην παροχή οικονομικών και αξιόπιστων υπηρεσιών για τη δική σας ευχαρίστηση και εξυπηρέτηση.

Χρειάζεστε σέρβις τηλεόρασης και δεν μπορείτε να αποφασίσετε;

Θεωρούμε απόλυτα κατανοητό να αφιερώνετε αρκετό χρόνο και σκέψη στην απόφαση επιλογής της κατάλληλης εταιρείας. Όλοι μας έχουμε έρθει αντιμέτωποι με κακούς και αναξιόπιστους τεχνίτες που προκάλεσαν μεγαλύτερη ζημιά από ό, τι υπήρχε πριν.

Παράδειγμα Service Τηλεόρασης

Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η ιστορία που μοιράστηκε μαζί μας ο κ. Θανάσης μέσω μιας κριτικής στο Google. Ο συγκεκριμένος πελάτης διαθέτει ένα προποτζίδικο που εξυπηρετεί χιλιάδες πελάτες καθημερινά. Μας κάλεσε ένα μεσημέρι αγχωμένος επειδή 2 από τις τηλεοράσεις του μαγαζιού είχαν σταματήσει να λειτουργούν. Τον καθησυχάσαμε και στείλαμε το ίδιο απόγευμα έναν τεχνικό στο χώρο του. Μέχρι το επόμενο πρωί η βλάβη είχε επισκευαστεί και οι τηλεοράσεις είχαν επανέλθει στο φυσιολογικό. Ο ιδιοκτήτης δεν είχε αρκετά λόγια να μας ευχαριστήσει και αποτελεί ακόμη και σήμερα τακτικό μας πελάτη.

ΜΑΡΤΥΡΙΕΣ, ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ, ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ ΠΕΛΑΤΩΝ

Ιστορίες επισκευής ηλεκτρικών συσκευών από τους πελάτες μας σε Αθήνα Θεσσαλονίκη Βόλο Ηράκλειο και Πάτρα!

Βασιλική Πρέκα από Επισκευή τηλεόρασης, Χαλάνδρι

Άριστο σέρβις από την αρχή μέχρι το τέλος. Επίσης, στην καλύτερη τιμή στην αγορά μετά από μία γρήγορη έρευνα που έκανα. Ευχαριστώ πολύ.


Βασιλική Πρέκα, Επισκευή τηλεόρασης, Χαλάνδρι
Maria & Peter Gordon από Ανταλλακτικό πλυντηρίου, Αθήνα

Ο τεχνικός ήρθε την ώρα που είχαμε συμφωνήσει, βρήκε το πρόβλημα, επέστρεψε με το ανταλλακτικό την ώρα που συμφωνήσαμε και το αντικατέστησε στο πλυντήριο μας. Μας φάνηκε πολύ ευγενικός και σωστός επαγγελματίας.


Maria & Peter Gordon, Ανταλλακτικό πλυντηρίου, Αθήνα
Μάγδα και Βαγγέλης Γεωργίου από Προβλήματα Nova, Γλυφάδα

Είχα πρόβλημα με την Nova και για μία ολόκληρη μέρα δεν έπιανα κανένα κανάλι. Κάλεσα την εταιρεία, ήρθανε την επόμενη μέρα και κάνανε επιτόπου τις διορθώσεις. Πραγματικοί επαγγελματίες!


Μάγδα και Βαγγέλης Γεωργίου, Προβλήματα Nova, Γλυφάδα
Κώστας Παπαθανασίου από Service Cosmote TV, Πατήσια

Χρησιμοποίησα την εταιρεία για δεύτερη φορά και μπορώ να πω πως δεν έχω κανένα παράπονο. Η επισκευή έγινε γρήγορα και στην ώρα τους και το κόστος λογικό. Θα τους ξαναπροτιμήσω!


Κώστας Παπαθανασίου, Service Cosmote TV, Πατήσια
George & Betty Evangelou από Βλάβη σε laptop, Περιστέρι

Τέλειες συμβουλές και τέλειο σέρβις. Φανταστική εξυπηρέτηση! Ευχαριστώ πολύ για τη βοήθεια!


George & Betty Evangelou, Βλάβη σε laptop, Περιστέρι
Έλενα Καραγιώργου από Συντήρηση Υπολογιστή, Αμπελόκηποι

Εξαιρετικοί τεχνικοί και συστάσεις για τον Η/Υ μου. Αν έχετε κάποιο πρόβλημα με τον υπολογιστή σας μην το καθυστερήσετε. Αυτή η εταιρεία είναι τέλεια.


Έλενα Καραγιώργου, Συντήρηση Υπολογιστή, Αμπελόκηποι
Μαρία Χρήστου από Βλάβες air condition, Κηφισιά

Στην εταιρεία που δουλεύω είχαμε για 2 μήνες προβλήματα με το air condition στους κοινόχρηστους χώρους και στον data room. Καλέσαμε τα παιδιά, ήρθανε την επόμενη μέρα, κάνανε τις επισκευές στο σύστημα και όλα τώρα δουλεύουν ρολόι.


Μαρία Χρήστου, Βλάβες air condition, Κηφισιά
Αλέξανδρος Αναγνώστου από Συντήρηση κλιματιστικού, Κυψέλη

Βρήκα αυτή την εταιρεία στο Ίντερνετ. Ήρθα σε επαφή μαζί τους και εντυπωσιάστηκα από το προσωπικό, την εξυπηρέτηση και την ποιότητα της εργασίας.


Αλέξανδρος Αναγνώστου, Συντήρηση κλιματιστικού, Κυψέλη
Γιώργος Α. από Ανταλλακτικό ψυγείου, Παγκράτι

Η εταιρεία και οι τεχνικοί φέρθηκαν πολύ επαγγελματικά στις εργασίες επισκευών που κάνανε για εμάς. Η ανταπόκριση ήταν άμεση και αξιόλογη. Μπράβο τους.


Γιώργος Α., Ανταλλακτικό ψυγείου, Παγκράτι

7 πλεονεκτήματα που κάνουν τη διαφορά

  1. Απόλυτη εξειδίκευση προσωπικού.
  2. Μεγάλη εμπειρία κάθε τεχνικού πάνω από 20 χρόνια.
  3. Ταχύτητα διεκπεραίωσης κάθε περιστατικού απαράμιλλη.
  4. Διαδικασίες από το τηλεφώνημά σας έως την ολοκλήρωση ακολουθούν ISO αυστηρές διαδικασίες.
  5. Εκδίδονται νόμιμες αποδείξεις ή τιμολόγια κατά περίπτωση.
  6. Οι προσωπικές πληροφορίες σας διαχειρίζονται εναρμονισμένες απόλυτα με το GDPR και τις οδηγίες της Ευρωπαϊκής Ένωσης CE.
  7. Κάθε Ηλεκτρική Συσκευή είναι δική σας περιουσία και ως τέτοια περιβάλλεται με την απαραίτητη προσοχή.
Επισκευές Πλεονεκτήματα why us 10reasons Επισκευές 10 Λόγοι

10 Λόγοι για να μας επιλέξετε

  1. Διαρκής μετεκπαίδευση προσωπικού στις νέες τεχνολογίες.
  2. Σε κάθε νέα ηλεκτρική συσκευή γίνονται ειδικά σεμινάρια από ειδικούς κάθε εταιρείας Bosch, Miele, Whirlpool κλπ.
  3. Αυτοσυνέπεια λόγων και έργων σε ό,τι συμφωνήσουμε τηλεφωνικά.
  4. Ανταγωνιστικές τιμές. Σε μας γλυτώνετε χρόνο και χρήμα.
  5. Οι διαδικασίες μας προσφέρουν τα μέγιστα στο περιβάλλον.
  6. Πάντα γίνεται εκτίμηση αν συμφέρει η επισκευή μίας συσκευής. Μόνο αν είναι βέβαιο ότι ο πελάτης θα κερδίσει προχωράμε.
  7. Η ευγένεια του προσωπικού είναι δεδομένη.
  8. Τα ραντεβού κλείνονται σύμφωνα με την επιθυμία κάθε πελάτη.
  9. 14 άτομα στο τηλεφωνικό κέντρο είναι στην πρώτη γραμμή, ώστε κανένας πελάτης να μην περιμένει.
  10. Αρκετές φορές ένα θέμα επιλύεται τηλεφωνικά. Δεν έχετε παρά να ενημερωθείτε. Πιθανώς να είναι όντως κάτι απλό. Το επιστημονικό προσωπικό είναι για σας διαθέσιμο.

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ – 10 Frequently Asked Questions (F.A.Q.)

Πιο κάτω δίνονται οι δέκα πιο συχνές ερωτήσεις (10 frequently asked questions – F.A.Q.) που μας κάνουν οι πελάτες στο τηλεφωνικό κέντρο.

Μη διστάσετε να μας καλέσετε αν υπάρχουν κάποιες απορίες ή διαβάστε παρακάτω τις συχνές ερωτήσεις που λαμβάνουμε καθημερινά. Έτσι θα έχετε σχηματίσει πιο καλή άποψη για την πληρότητα των παρεχομένων υπηρεσιών μας.

1. Αναλαμβάνετε την επισκευή μόνο πλυντηρίων και ψυγείων ή και άλλες συσκευές;

Ναι η εταιρεία μας αναλαμβάνει την επισκευή για όλες τις ηλεκτρικές συσκευές και όχι μόνο πλυντήρια και ψυγεία. Πρακτικά δεν υπάρχει κάποιο brand name που να μην καλύπτουμε. Η μακρόχρονη εμπειρία μας αποτελεί τη δική σας εγγύηση για το καλύτερο. Δείτε και τις αξιολογήσεις των πελατών μας. Αναλαβάνουμε από έναν Ηλεκτρονικό Υπολογιστή, ένα Laptop μέχρι τον πιο σύγχρονο ψυγειοκαταψύκτη.

Είτε πρόκειται για ένα παλιό αιρκοντίσιον με δυσεύρετα ανταλλακτικά, είτε για μία ηλεκτρική συσκευή συναισθηματικής αξίας εμείς θα κάνουμε για σας το καλύτερο δυνατό.


2. Φτιάχνετε μόνο σχετικά καινούρια ψυγεία ή και παλαιές οικιακές συσκευές;

Η εταιρεία μας αναλαμβάνει τόσο σύγχρονες οικιακές συσκευές όπως στα έξυπνα σπίτια όσο και πιο παλιές. Επειδή κάποια ηλεκτρική συσκευή χάλασε, δεν σημαίνει ότι θα τη στείλουμε κατευθείαν στην ανακύκλωση. Πιθανόν να είναι κάτι πολύ απλό. Έτσι δεν θα επιβαρυνθεί ο οικογενειακός σας προϋπολογισμός. Η γρήγορη αντικατάσταση των συσκευών και μάλιστα κάτω της 3ετίας είναι μάστιγα για τον πολιτισμό μας.

Κατά συνέπεια καλό είναι να επισκευάσετε το παλιό σας ψυγείο, αν και εφόσον το κόστος ανταλλακτικού είναι πολύ μικρό. Πάντα γίνεται από μας μία εκτίμηση και μόνο εφόσον ο πελάτης συμφωνήσει προχωράμε στην αποκατάσταση της βλάβης. Το κόστος του νέου προιόντος επιβαρύνει συνολικά έναν προϋπολογισμό. Μάλιστα σε μία χώρα όπως η Ελλάδα χωρίς βιομηχανία ηλεκτρικών συσκευών η επιβάρυνση και του περιβάλλοντος είναι μεγάλη.


3. Ποιο είναι το κόστος για τη βλάβη ενός αιρκοντίσιον;

Το κόστος για κάθε μία βλάβη αιρκοντίσιον κυμαίνεται ανάλογα με τις επόμενες παραμέτρους:

  1. Τεχνική κάλυψη σε καθημερινή ή αργία. Ο νόμος ορίζει επιμίσθιο στο προσωπικό μας σε Κυριακές και αργίες ανάλογα με το ωράριο.
  2. Παλαιότητα της ηλεκτρικής συσκευής. Κάποια ανταλλακτικά μπορεί να είναι φτηνότερα και κάποια ακριβότερα.
  3. Επάρκεια ανταλλακτικών. Αυτό δεν είναι ζήτημα παλαιότητας. Ακόμη και σε ένα καινούριο προϊόν μπορεί το εργοστάσιο να μην έχει προβλέψει πιθανή αστοχία σε ένα ανταλλακτικό.
  4. Το υγρό R410A είναι κατάλληλο για παλαιές συσκευές και ακριβότερο από το καινούριο οικολογικό R32. Επειδή το τελευταίο είναι ομοιογενές υγρό και όχι μείγμα έχει κάποια πλεονεκτήματα: Καταρχήν μπορεί να ανακυκλωθεί και με το 70% της ποσότητας σε σχέση με το παλαιό κλιματιστικό αποδίδει την ίδια θερμική ισχύ.

4. Πόσο στοιχίζει κατά μέσο όρο η επισκευή ηλεκτρικών συσκευών;

Με ακρίβεια μπορούμε να δώσουμε μόνο τις πληροφορίες για τη συχνότητα κλήσεων και όχι για το μέσο κόστος επισκευής ηλεκτρικών συσκευών. Σε πολλές ιστοσελίδες αναφέρεται ενδεικτικά ένα μέσο κόστος 50 Ευρώ. Στην εταιρεία μας έχουμε ένα τεράστιο δείγμα ολοκληρωμένων επισκευών. Παρά το επίσης πολύ μεγάλο δίκτυο συνεργατών, το κόστος κυμαίνεται ανάλογα με αρκετές παραμέτρους.

Υπάρχουν περιπτώσεις που μία σειρά προϊόντος μπορεί να έχει βγεί ελαττωματική. Τότε σε εκείνον το χρονικό διάστημα η αντικατάσταση γίνεται μέσω αντιπροσωπειών και ο πελάτης δεν χρεώνεται τίποτα. Με μερικές εκατοντάδες μηδενικές χρεώσεις στο συγκεκριμένο προϊόν φαίνεται ότι το κόστος πέφτει συνολικά ακόμη και κάτω από 10 Ευρώ. Καλό είναι να ενημερωθείτε στο τηλεφωνικό μας κέντρο.


5. Διαφέρει η τιμή επισκευής οικιακών συσκευών Θεσσαλονίκης Αθήνας;

Όχι, η τιμή επισκευής οικιακών συσκευών δεν διαφοροποιείται σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Όπως αναφέρθηκε και πιο πάνω διαθέτουμε το μεγαλύτερο δίκτυο συνεργατών. Κατά συνέπεια καλύπτουμε γρήγορα όλες τις περιοχές.

Οι πελάτες αντιμετωπίζονται από μας με ευγένεια και συνέπεια τιμής από όπου και αν έρθει το αίτημα για σέρβις.


6. Αν μία οικιακή συσκευή είναι φτηνή, αξίζει να τη φτιάξω;

Αυτό επαφύεται στη συναισθηματική αξία που έχει για σας η συγκεκριμένη οικιακή συσκευή. Πολλές φορές η αντικατάσταση ενός καλωδίου τροφοδοσίας μπορεί να δώσει άλλα τόσα χρόνια ζωή ακόμη και σε ένα οικονομικό ηλεκτρικό πορτατίφ.


7. Έρχεστε στο χώρο μου;

Ναι, για αυτό έχουμε το καλύτερο όνομα στην αγορά, διότι εξυπηρετούμε κάθε πελάτη χωριστά στο χώρο του. Βλέπουμε κάθε περίπτωση ως ξεχωριστή και με προσήλωση. Σκοπός μας δεν είναι απλά η διεκπεραίωση ενός αιτήματος αλλά να δίνουμε χαρά στους πελάτες μας.


8. Πόσο χρόνο θα διαρκέσει η αποκατάσταση μίας βλάβης;

Γενικά η αποκατάσταση μίας βλάβης μπορεί να διαρκέσει από δέκα λεπτά έως κάποιες ώρες. Εδώ μπορούμε να αναφέρουμε κάποια παραδείγματα. Μία γρήγορη επισκευή είναι εφικτή αν χρειάζεται αντικατάσταση καλωδίου τροφοδοσίας ή κάποια ασφάλεια. Λίγο παραπάνω αν είναι ανάγκη να γίνει αντικατάσταση ενός μετασχηματιστή.

Τώρα στην περίπτωση που χρειάζεται να αλλαχτεί ιμάντας σε ένα πλυντήριο ρούχων ή κάδος σε ένα πλυντήριο πιάτων θα διαρκέσει λίγο περισσότερο. Καλέστε στο τηλεφωνικό μας κέντρο, διότι κάθε περίπτωση είναι ιδιαίτερη.


9. Ποιές είναι οι πιο ευαίσθητες ηλεκτρικές συσκευές;

Θα λέγαμε ότι δεν υπάρχει μονολεκτική απάντηση. Υποθετικά, αν μιλάμε για 1 πλυντήριο ανά νοικοκυριό, φαίνεται ότι το πλυντήριο είναι πιο δαπανηρό όταν χαλάσει. Η βλάβη όμως σε ένα πλυντήριο μπορεί να βγει 1 στα δέκα ακόμη και είκοσι χρόνια. Σε σχέση με τη χρήση πρέπει να σκεπτόμαστε και όχι γενικά με τις κλήσεις στην εταιρεία μας. Ξαναδείτε πιο πάνω τον Πίνακα 1.

Θα διαπιστώσετε ότι οι επισκέψεις μας με αφρομή βλάβες σε Ψυγεία είναι λιγότερες σε σχέση με τα πλυντήρια. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι χαλάνε λιγότερο τα ψυγεία.

Έρευνα έχει δείξει ότι οι καταναλωτές αντικαθιστούν με μεγαλύτερη ευκολία ένα παλιό ψυγείο από ότι ένα πλυντήριο. Αυτό συμβαίνει ανεξάρτητα με το ποσό χρημάτων που έχουν δαπανήσει. Προφανώς η ανάγκη για ψύξη των προϊόντων είναι πολύ πιο επιτακτική από το πλύσιμο ρούχων ή πιάτων.


10. Θέλω τεχνικό τώρα. Εσείς μπορείτε;

Καλέστε μας στο τηλεφωνικό κέντρο και ο πρώτος διαθέσιμος τεχνικός θα είναι δίπλα σας. Ένας επαγγελματίας ηλεκτρολόγος ή ηλεκτρονικός ή ψυκτικός ανάλογα με το αίτημά σας θα αναλάβει να σας εξυπηρετήσει άμεσα.


Επικοινωνία

Θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε για κάθε σας πρόβλημα.

Χάρτης