ΕΠΙΣΚΕΥΕΣ NOVA, Επισκευή Νόβα με εμπειρία

ΕΠΙΣΚΕΥΕΣ NOVA: Αν επιθυμείτε επισκευή nova ή επισκευές νόβα καλέστε 2130905855 για τιμή κόστος εργασίας και να κλείσετε ραντεβού άμεσα.

ΕΠΙΣΚΕΥΕΣ NOVA, Επισκευή Νόβα με εμπειρία

Επισκευή Νova

Στην εποχή μας, πλέον, η εξάρτηση από τα παραδοσιακά κανάλια της τηλεόρασης έχει ξεπεραστεί. Στην αγορά υπάρχει πλέον μία πληθώρα καναλιών και πακέτων που συνδυάζουν την δορυφορική και συνδρομητική τηλεόραση μαζί με τηλεφωνία και Ίντερνετ. Ένα από τα πιο δημοφιλή πακέτα που κυκλοφορούν στην αγορά είναι και αυτό της Nova το οποίο παρέχει αρκετές φορές ολοκληρωμένες λύσεις. Πολλοί άνθρωποι επιλέγουν σε αυτό το πακέτο να διαθέτουν παράλληλα με συνδρομητική τηλεόραση για το σπίτι ή για την επιχείρηση τους, και τηλεφωνία και Ίντερνετ.

Φυσικά, θα πείτε: Όλα καλά μέχρι εδώ. Τι συμβαίνει όμως όταν ένα κομμάτι του πακέτου ή όλα μαζί σταματήσουν να δουλεύουν; Όταν δεν μπορείτε να έχετε πρόσβαση στα αγαπημένα σας προγράμματα ή όταν δεν δουλεύει το τηλέφωνο ή το Ίντερνετ;

Τι συμβαίνει όταν θα χρειαστείτε Επισκευή Νόβα;

Η πρώτη αντίδραση όλων είναι να καλέσουν την υποστήριξη της εταιρείας που παρέχει την υπηρεσία για βοήθεια. Αλλά όλοι γνωρίζουμε πως στις περισσότερες περιπτώσεις, είτε το σωστό τμήμα είναι κλειστό ή δεν μπορούν να βοηθήσουν πραγματικά. Τότε είναι που χρειάζεστε την εταιρεία μας και τους τεχνικούς μας. Αυτοί θα αναλάβουν τόσο να εγκαταστήσουν αλλά και να κάνουν service Nova σε ολόκληρο το σύστημα σας, ανεξαρτήτως από πόσες τηλεοράσεις, πιάτα και αποκωδικοποιητές αποτελείται. Η εταιρεία μας επισκευάζει και παρέχει υπηρεσίες σέρβις Νόβα που χαρακτηρίζονται από άριστο επίπεδο και από υψηλές διεργασίες. Στόχος μας είναι να επαναφέρουμε το σύστημά σας όσο πιο γρήγορα γίνεται σε λειτουργικά επίπεδα ώστε εσείς, η οικογένειά σας ή οι πελάτες σας να συνεχίσετε να απολαμβάνετε τα προγράμματα σας.

Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία μας παρέχει τις ακόλουθες υπηρεσίες σχετικά με την επισκευή Nova:

  1. Τοποθέτηση, εγκατάσταση και επισκευή κεραιών τηλεόρασης.
  2. Επισκευή ατομικής τηλεόρασης καθώς και ατομικής κεραίας τηλεόρασης.
  3. Το προσωπικό μας μπορεί επίσης να σας βοηθήσει στην μελέτη πριν την εγκατάσταση κεραίας τηλεόρασης και συστήματος Νόβα.
  4. Εγκατάσταση και επισκευή Nova.
  5. Εγκατάσταση, συνδεσμολογία, ρύθμιση, αναβάθμιση, επισκευή ή αντικατάσταση του αποκωδικοποιητή Νόβα.
  6. Έλεγχος της ισχύς σήματος δορυφορικά.

Πώς θα ξέρω πως η Νόβα μου χρειάζεται Επισκευή;

Αν παρατηρήσατε προβλήματα με τη Νόβα, σας ενθαρρύνουμε να δράσετε γρήγορα προγραμματίζοντας την Επισκευή της. Όσο πιο γρήγορα αναγνωρίσουμε και επιλύσουμε το πρόβλημα, τόσο πιο πιθανό είναι να γλυτώσουμε μεγαλύτερες βλάβες και να χαίρεστε τη Νόβα για πολλά χρόνια. Επικοινωνήστε με την εταιρεία μας αν παρατηρήσετε τα ακόλουθα:

  • Συχνές διακοπές στο σήμα είτε του Ίντερνετ, του τηλεφώνου ή της τηλεόρασης.
  • Καθυστέρηση στο σήμα που βλέπετε στην οθόνη σας, παραμορφώσεις ή καθυστερήσεις ήχου και εικόνας.
  • Συχνές επανεκκινήσεις στον αποκωδικοποιητή σας ή στην τηλεόραση σας.

Αν οποιοδήποτε από τα παραπάνω σημάδια εμφανίζονται, είναι πολύ σημαντικό να κάνετε σέρβις Νόβα όσο πιο γρήγορα γίνεται. Γενικά, για να λειτουργεί το σύστημά σας άψογα, θα πρέπει να λαμβάνετε άριστο δορυφορικό σήμα. Αν αυτό δεν συμβαίνει, δεν θα διαθέτετε σήμα και εικόνας υψηλής ποιότητας και ευκρίνειας. Επίσης, αν κάποιο εξάρτημα του εξοπλισμού σας παρουσιάσει κάποιο πρόβλημα, είτε πρόκειται για το δορυφορικό πιάτο, τη βάση και τα καλώδια, τότε πάλι θα έχετε το ίδιο αποτέλεσμα. Τέλος, πέρα από το λειτουργικό αποτέλεσμα, πολλές φορές σημασία έχει και το αισθητικό. Έχουμε επισκεφτεί πάρα πολλές εγκαταστάσεις Nova όπου τα καλώδια είναι σκορπισμένα παντού και μη τακτοποιημένα. Ευτυχώς οι τεχνικοί της ομάδας μας μπορούν να βοηθήσουν και σε αυτό.

Επισκευή Nova: Σε τι επίπεδα κυμαίνονται οι τιμές σας;

Οι τεχνικοί μας είναι άρτια εκπαιδευμένοι και πιστοποιημένοι σε οτιδήποτε αφορά το σύστημα Nova. Επομένως, οποιοδήποτε πρόβλημα και να προκύψει ή ακόμη και αν χρειαστείτε βοήθεια με το στήσιμο, την εγκατάσταση και τη ρύθμιση της μονάδας σας, μην διστάσετε να μας καλέσετε. Οποιαδήποτε στιγμή και να προκύψει το πρόβλημα να είστε σίγουροι πως θα είμαστε δίπλα σας. Αν είναι κάποιο πρόβλημα που μπορεί να λυθεί απομακρυσμένα και από το τηλέφωνο θα το λύσουμε άμεσα. Διαφορετικά, ένα μέλος της ομάδας μας θα σας επισκεφτεί στο χώρο σας. Η εξυπηρέτησή μας είναι 24ωρη.

Οι τεχνικοί μας βελτιώνουν συνέχεια τις υπηρεσίες τους και μελετούν διεξοδικά όλες τις νέες δυνατότητες και τεχνολογίες που προκύπτουν στο κομμάτι της δορυφορικής τηλεόρασης και ειδικότερα σε ό, τι αφορά την Επισκευή Nova. Άρα, οτιδήποτε και να συμβεί δεν θα μας πιάσετε αδιάβαστους. Αυτό, βέβαια, δεν σημαίνει πως οι τιμές μας θα αυξάνονται συνεχώς. Διατηρούμε τις τιμές των πακέτων μας σε σταθερά πακέτα σεβόμενοι τις ανάγκες σας. Προσέχουμε ώστε να έχουμε την άριστη ισορροπία μεταξύ οικονομικών τιμών και ποιότητας, δίχως ποτέ να θυσιάζουμε το ένα εις βάρος του άλλου.

Επιπρόσθετα, γνωρίζουμε πως πολλοί επιχειρηματίες και καταστηματάρχες εξαρτώνται από τη Nova για παροχή υπηρεσιών στους πελάτες τους. Καφέ, μαγαζιά ΠΡΟΠΟ και άλλες επιχειρήσεις χρειάζονται συνεχή λειτουργία της δορυφορικής συνδρομής τους προς εξυπηρέτηση των πελατών τους. Δίνουμε ιδιαίτερη έμφαση και προσοχή σε τέτοιες καταστάσεις και ανταποκρινόμαστε άμεσα. Γνωρίζουμε πως μία πιθανή βλάβη σε ένα τέτοιο σύστημα κοστίζει σε αυτούς τους επιχειρηματίες χρήματα και πελάτες.

Από την άλλη αν διαθέτετε στην επιχείρηση σας πολλά μονάδες Nova που χρειάζονται επισκευές, διαθέτουμε και για εσάς οικονομικά πακέτα προσφορών. Μπορείτε να έρθετε σε επαφή μαζί μας και να επικοινωνήσετε είτε τηλεφωνικά είτε μέσω της ιστοσελίδας μας. Θα σας δώσουμε όλες τις πληροφορίες που χρειάζεστε καθώς και την πιο οικονομική προσφορά και όλα μας τα πακέτα συντήρησης και σέρβις Νόβα που διαθέτουμε.

Χρειάζεστε Επισκευή Νόβα και δεν μπορείτε να αποφασίσετε;

Θεωρούμε απόλυτα κατανοητό να αφιερώνετε αρκετό χρόνο και σκέψη στην απόφαση επιλογής της κατάλληλης εταιρείας και τεχνικού. Για πολλούς ανθρώπους και επιχειρηματίες η Νόβα είναι σημαντικό κομμάτι της καθημερινότητάς τους καθώς και της δουλειάς τους.

Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα που μας έρχεται στο μυαλό είναι η περίπτωση του Γιώργου, ιδιοκτήτη συνοικιακού καφενείου με τηλεοράσεις. Στο μαγαζί του συνήθως μαζεύεται πολύς κόσμος και παρακολουθεί μέσω Νόβα ποδοσφαιρικούς και λοιπούς αθλητικούς αγώνες. Λάβαμε μία κλήση από τον Γιώργο ένα μεσημέρι. Το σύστημα Νόβα που είχε στο μαγαζί του είχε ξαφνικά σταματήσει να δουλεύει και το απόγευμα περίμενε πολλούς πελάτες επειδή ήταν τελικός κυπέλλου, πελάτες που αν δεν φτιαχνόταν το πρόβλημα θα τους έχανε.

Φυσικά και είχε επικοινωνήσει με την εταιρεία αλλά δεν είχε καταφέρει να βγάλει άκρη. Στείλαμε αμέσως έναν τεχνικό ο οποίος διέγνωσε το πρόβλημα και το επίλυσε γρήγορα και αποτελεσματικά. Ο κ. Γιώργος ήταν τόσο χαρούμενος που από τότε επιλέγει μόνο εμάς για οποιοδήποτε πρόβλημα έχει και το οποίο απαιτεί service Nova.

Εκτός από πλυντήρια επισκευάζουμε μία πληθώρα ηλεκτρικών συσκευών όπως: (Κάντε κλικ) Ψυγεία, Πλυντήρια, air condition Υπολογιστές Λάπτοπ κα.

ΜΑΡΤΥΡΙΕΣ, ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ, ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ ΠΕΛΑΤΩΝ

Ιστορίες επισκευής ηλεκτρικών συσκευών από τους πελάτες μας σε Αθήνα Θεσσαλονίκη Βόλο Ηράκλειο και Πάτρα!

Βασιλική Πρέκα από Επισκευή τηλεόρασης, Χαλάνδρι

Άριστο σέρβις από την αρχή μέχρι το τέλος. Επίσης, στην καλύτερη τιμή στην αγορά μετά από μία γρήγορη έρευνα που έκανα. Ευχαριστώ πολύ.


Βασιλική Πρέκα, Επισκευή τηλεόρασης, Χαλάνδρι
Maria & Peter Gordon από Ανταλλακτικό πλυντηρίου, Αθήνα

Ο τεχνικός ήρθε την ώρα που είχαμε συμφωνήσει, βρήκε το πρόβλημα, επέστρεψε με το ανταλλακτικό την ώρα που συμφωνήσαμε και το αντικατέστησε στο πλυντήριο μας. Μας φάνηκε πολύ ευγενικός και σωστός επαγγελματίας.


Maria & Peter Gordon, Ανταλλακτικό πλυντηρίου, Αθήνα
Μάγδα και Βαγγέλης Γεωργίου από Προβλήματα Nova, Γλυφάδα

Είχα πρόβλημα με την Nova και για μία ολόκληρη μέρα δεν έπιανα κανένα κανάλι. Κάλεσα την εταιρεία, ήρθανε την επόμενη μέρα και κάνανε επιτόπου τις διορθώσεις. Πραγματικοί επαγγελματίες!


Μάγδα και Βαγγέλης Γεωργίου, Προβλήματα Nova, Γλυφάδα
Κώστας Παπαθανασίου από Service Cosmote TV, Πατήσια

Χρησιμοποίησα την εταιρεία για δεύτερη φορά και μπορώ να πω πως δεν έχω κανένα παράπονο. Η επισκευή έγινε γρήγορα και στην ώρα τους και το κόστος λογικό. Θα τους ξαναπροτιμήσω!


Κώστας Παπαθανασίου, Service Cosmote TV, Πατήσια
George & Betty Evangelou από Βλάβη σε laptop, Περιστέρι

Τέλειες συμβουλές και τέλειο σέρβις. Φανταστική εξυπηρέτηση! Ευχαριστώ πολύ για τη βοήθεια!


George & Betty Evangelou, Βλάβη σε laptop, Περιστέρι
Έλενα Καραγιώργου από Συντήρηση Υπολογιστή, Αμπελόκηποι

Εξαιρετικοί τεχνικοί και συστάσεις για τον Η/Υ μου. Αν έχετε κάποιο πρόβλημα με τον υπολογιστή σας μην το καθυστερήσετε. Αυτή η εταιρεία είναι τέλεια.


Έλενα Καραγιώργου, Συντήρηση Υπολογιστή, Αμπελόκηποι
Μαρία Χρήστου από Βλάβες air condition, Κηφισιά

Στην εταιρεία που δουλεύω είχαμε για 2 μήνες προβλήματα με το air condition στους κοινόχρηστους χώρους και στον data room. Καλέσαμε τα παιδιά, ήρθανε την επόμενη μέρα, κάνανε τις επισκευές στο σύστημα και όλα τώρα δουλεύουν ρολόι.


Μαρία Χρήστου, Βλάβες air condition, Κηφισιά
Αλέξανδρος Αναγνώστου από Συντήρηση κλιματιστικού, Κυψέλη

Βρήκα αυτή την εταιρεία στο Ίντερνετ. Ήρθα σε επαφή μαζί τους και εντυπωσιάστηκα από το προσωπικό, την εξυπηρέτηση και την ποιότητα της εργασίας.


Αλέξανδρος Αναγνώστου, Συντήρηση κλιματιστικού, Κυψέλη
Γιώργος Α. από Ανταλλακτικό ψυγείου, Παγκράτι

Η εταιρεία και οι τεχνικοί φέρθηκαν πολύ επαγγελματικά στις εργασίες επισκευών που κάνανε για εμάς. Η ανταπόκριση ήταν άμεση και αξιόλογη. Μπράβο τους.


Γιώργος Α., Ανταλλακτικό ψυγείου, Παγκράτι

7 πλεονεκτήματα που κάνουν τη διαφορά

  1. Απόλυτη εξειδίκευση προσωπικού.
  2. Μεγάλη εμπειρία κάθε τεχνικού πάνω από 20 χρόνια.
  3. Ταχύτητα διεκπεραίωσης κάθε περιστατικού απαράμιλλη.
  4. Διαδικασίες από το τηλεφώνημά σας έως την ολοκλήρωση ακολουθούν ISO αυστηρές διαδικασίες.
  5. Εκδίδονται νόμιμες αποδείξεις ή τιμολόγια κατά περίπτωση.
  6. Οι προσωπικές πληροφορίες σας διαχειρίζονται εναρμονισμένες απόλυτα με το GDPR και τις οδηγίες της Ευρωπαϊκής Ένωσης CE.
  7. Κάθε Ηλεκτρική Συσκευή είναι δική σας περιουσία και ως τέτοια περιβάλλεται με την απαραίτητη προσοχή.
Επισκευές Πλεονεκτήματα why us 10reasons Επισκευές 10 Λόγοι

10 Λόγοι για να μας επιλέξετε

  1. Διαρκής μετεκπαίδευση προσωπικού στις νέες τεχνολογίες.
  2. Σε κάθε νέα ηλεκτρική συσκευή γίνονται ειδικά σεμινάρια από ειδικούς κάθε εταιρείας Bosch, Miele, Whirlpool κλπ.
  3. Αυτοσυνέπεια λόγων και έργων σε ό,τι συμφωνήσουμε τηλεφωνικά.
  4. Ανταγωνιστικές τιμές. Σε μας γλυτώνετε χρόνο και χρήμα.
  5. Οι διαδικασίες μας προσφέρουν τα μέγιστα στο περιβάλλον.
  6. Πάντα γίνεται εκτίμηση αν συμφέρει η επισκευή μίας συσκευής. Μόνο αν είναι βέβαιο ότι ο πελάτης θα κερδίσει προχωράμε.
  7. Η ευγένεια του προσωπικού είναι δεδομένη.
  8. Τα ραντεβού κλείνονται σύμφωνα με την επιθυμία κάθε πελάτη.
  9. 14 άτομα στο τηλεφωνικό κέντρο είναι στην πρώτη γραμμή, ώστε κανένας πελάτης να μην περιμένει.
  10. Αρκετές φορές ένα θέμα επιλύεται τηλεφωνικά. Δεν έχετε παρά να ενημερωθείτε. Πιθανώς να είναι όντως κάτι απλό. Το επιστημονικό προσωπικό είναι για σας διαθέσιμο.

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ – 10 Frequently Asked Questions (F.A.Q.)

Πιο κάτω δίνονται οι δέκα πιο συχνές ερωτήσεις (10 frequently asked questions – F.A.Q.) που μας κάνουν οι πελάτες στο τηλεφωνικό κέντρο.

Μη διστάσετε να μας καλέσετε αν υπάρχουν κάποιες απορίες ή διαβάστε παρακάτω τις συχνές ερωτήσεις που λαμβάνουμε καθημερινά. Έτσι θα έχετε σχηματίσει πιο καλή άποψη για την πληρότητα των παρεχομένων υπηρεσιών μας.

1. Αναλαμβάνετε την επισκευή μόνο πλυντηρίων και ψυγείων ή και άλλες συσκευές;

Ναι η εταιρεία μας αναλαμβάνει την επισκευή για όλες τις ηλεκτρικές συσκευές και όχι μόνο πλυντήρια και ψυγεία. Πρακτικά δεν υπάρχει κάποιο brand name που να μην καλύπτουμε. Η μακρόχρονη εμπειρία μας αποτελεί τη δική σας εγγύηση για το καλύτερο. Δείτε και τις αξιολογήσεις των πελατών μας. Αναλαβάνουμε από έναν Ηλεκτρονικό Υπολογιστή, ένα Laptop μέχρι τον πιο σύγχρονο ψυγειοκαταψύκτη.

Είτε πρόκειται για ένα παλιό αιρκοντίσιον με δυσεύρετα ανταλλακτικά, είτε για μία ηλεκτρική συσκευή συναισθηματικής αξίας εμείς θα κάνουμε για σας το καλύτερο δυνατό.


2. Φτιάχνετε μόνο σχετικά καινούρια ψυγεία ή και παλαιές οικιακές συσκευές;

Η εταιρεία μας αναλαμβάνει τόσο σύγχρονες οικιακές συσκευές όπως στα έξυπνα σπίτια όσο και πιο παλιές. Επειδή κάποια ηλεκτρική συσκευή χάλασε, δεν σημαίνει ότι θα τη στείλουμε κατευθείαν στην ανακύκλωση. Πιθανόν να είναι κάτι πολύ απλό. Έτσι δεν θα επιβαρυνθεί ο οικογενειακός σας προϋπολογισμός. Η γρήγορη αντικατάσταση των συσκευών και μάλιστα κάτω της 3ετίας είναι μάστιγα για τον πολιτισμό μας.

Κατά συνέπεια καλό είναι να επισκευάσετε το παλιό σας ψυγείο, αν και εφόσον το κόστος ανταλλακτικού είναι πολύ μικρό. Πάντα γίνεται από μας μία εκτίμηση και μόνο εφόσον ο πελάτης συμφωνήσει προχωράμε στην αποκατάσταση της βλάβης. Το κόστος του νέου προιόντος επιβαρύνει συνολικά έναν προϋπολογισμό. Μάλιστα σε μία χώρα όπως η Ελλάδα χωρίς βιομηχανία ηλεκτρικών συσκευών η επιβάρυνση και του περιβάλλοντος είναι μεγάλη.


3. Ποιο είναι το κόστος για τη βλάβη ενός αιρκοντίσιον;

Το κόστος για κάθε μία βλάβη αιρκοντίσιον κυμαίνεται ανάλογα με τις επόμενες παραμέτρους:

  1. Τεχνική κάλυψη σε καθημερινή ή αργία. Ο νόμος ορίζει επιμίσθιο στο προσωπικό μας σε Κυριακές και αργίες ανάλογα με το ωράριο.
  2. Παλαιότητα της ηλεκτρικής συσκευής. Κάποια ανταλλακτικά μπορεί να είναι φτηνότερα και κάποια ακριβότερα.
  3. Επάρκεια ανταλλακτικών. Αυτό δεν είναι ζήτημα παλαιότητας. Ακόμη και σε ένα καινούριο προϊόν μπορεί το εργοστάσιο να μην έχει προβλέψει πιθανή αστοχία σε ένα ανταλλακτικό.
  4. Το υγρό R410A είναι κατάλληλο για παλαιές συσκευές και ακριβότερο από το καινούριο οικολογικό R32. Επειδή το τελευταίο είναι ομοιογενές υγρό και όχι μείγμα έχει κάποια πλεονεκτήματα: Καταρχήν μπορεί να ανακυκλωθεί και με το 70% της ποσότητας σε σχέση με το παλαιό κλιματιστικό αποδίδει την ίδια θερμική ισχύ.

4. Πόσο στοιχίζει κατά μέσο όρο η επισκευή ηλεκτρικών συσκευών;

Με ακρίβεια μπορούμε να δώσουμε μόνο τις πληροφορίες για τη συχνότητα κλήσεων και όχι για το μέσο κόστος επισκευής ηλεκτρικών συσκευών. Σε πολλές ιστοσελίδες αναφέρεται ενδεικτικά ένα μέσο κόστος 50 Ευρώ. Στην εταιρεία μας έχουμε ένα τεράστιο δείγμα ολοκληρωμένων επισκευών. Παρά το επίσης πολύ μεγάλο δίκτυο συνεργατών, το κόστος κυμαίνεται ανάλογα με αρκετές παραμέτρους.

Υπάρχουν περιπτώσεις που μία σειρά προϊόντος μπορεί να έχει βγεί ελαττωματική. Τότε σε εκείνον το χρονικό διάστημα η αντικατάσταση γίνεται μέσω αντιπροσωπειών και ο πελάτης δεν χρεώνεται τίποτα. Με μερικές εκατοντάδες μηδενικές χρεώσεις στο συγκεκριμένο προϊόν φαίνεται ότι το κόστος πέφτει συνολικά ακόμη και κάτω από 10 Ευρώ. Καλό είναι να ενημερωθείτε στο τηλεφωνικό μας κέντρο.


5. Διαφέρει η τιμή επισκευής οικιακών συσκευών Θεσσαλονίκης Αθήνας;

Όχι, η τιμή επισκευής οικιακών συσκευών δεν διαφοροποιείται σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Όπως αναφέρθηκε και πιο πάνω διαθέτουμε το μεγαλύτερο δίκτυο συνεργατών. Κατά συνέπεια καλύπτουμε γρήγορα όλες τις περιοχές.

Οι πελάτες αντιμετωπίζονται από μας με ευγένεια και συνέπεια τιμής από όπου και αν έρθει το αίτημα για σέρβις.


6. Αν μία οικιακή συσκευή είναι φτηνή, αξίζει να τη φτιάξω;

Αυτό επαφύεται στη συναισθηματική αξία που έχει για σας η συγκεκριμένη οικιακή συσκευή. Πολλές φορές η αντικατάσταση ενός καλωδίου τροφοδοσίας μπορεί να δώσει άλλα τόσα χρόνια ζωή ακόμη και σε ένα οικονομικό ηλεκτρικό πορτατίφ.


7. Έρχεστε στο χώρο μου;

Ναι, για αυτό έχουμε το καλύτερο όνομα στην αγορά, διότι εξυπηρετούμε κάθε πελάτη χωριστά στο χώρο του. Βλέπουμε κάθε περίπτωση ως ξεχωριστή και με προσήλωση. Σκοπός μας δεν είναι απλά η διεκπεραίωση ενός αιτήματος αλλά να δίνουμε χαρά στους πελάτες μας.


8. Πόσο χρόνο θα διαρκέσει η αποκατάσταση μίας βλάβης;

Γενικά η αποκατάσταση μίας βλάβης μπορεί να διαρκέσει από δέκα λεπτά έως κάποιες ώρες. Εδώ μπορούμε να αναφέρουμε κάποια παραδείγματα. Μία γρήγορη επισκευή είναι εφικτή αν χρειάζεται αντικατάσταση καλωδίου τροφοδοσίας ή κάποια ασφάλεια. Λίγο παραπάνω αν είναι ανάγκη να γίνει αντικατάσταση ενός μετασχηματιστή.

Τώρα στην περίπτωση που χρειάζεται να αλλαχτεί ιμάντας σε ένα πλυντήριο ρούχων ή κάδος σε ένα πλυντήριο πιάτων θα διαρκέσει λίγο περισσότερο. Καλέστε στο τηλεφωνικό μας κέντρο, διότι κάθε περίπτωση είναι ιδιαίτερη.


9. Ποιές είναι οι πιο ευαίσθητες ηλεκτρικές συσκευές;

Θα λέγαμε ότι δεν υπάρχει μονολεκτική απάντηση. Υποθετικά, αν μιλάμε για 1 πλυντήριο ανά νοικοκυριό, φαίνεται ότι το πλυντήριο είναι πιο δαπανηρό όταν χαλάσει. Η βλάβη όμως σε ένα πλυντήριο μπορεί να βγει 1 στα δέκα ακόμη και είκοσι χρόνια. Σε σχέση με τη χρήση πρέπει να σκεπτόμαστε και όχι γενικά με τις κλήσεις στην εταιρεία μας. Ξαναδείτε πιο πάνω τον Πίνακα 1.

Θα διαπιστώσετε ότι οι επισκέψεις μας με αφρομή βλάβες σε Ψυγεία είναι λιγότερες σε σχέση με τα πλυντήρια. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι χαλάνε λιγότερο τα ψυγεία.

Έρευνα έχει δείξει ότι οι καταναλωτές αντικαθιστούν με μεγαλύτερη ευκολία ένα παλιό ψυγείο από ότι ένα πλυντήριο. Αυτό συμβαίνει ανεξάρτητα με το ποσό χρημάτων που έχουν δαπανήσει. Προφανώς η ανάγκη για ψύξη των προϊόντων είναι πολύ πιο επιτακτική από το πλύσιμο ρούχων ή πιάτων.


10. Θέλω τεχνικό τώρα. Εσείς μπορείτε;

Καλέστε μας στο τηλεφωνικό κέντρο και ο πρώτος διαθέσιμος τεχνικός θα είναι δίπλα σας. Ένας επαγγελματίας ηλεκτρολόγος ή ηλεκτρονικός ή ψυκτικός ανάλογα με το αίτημά σας θα αναλάβει να σας εξυπηρετήσει άμεσα.


Επικοινωνία

Θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε για κάθε σας πρόβλημα.

Χάρτης